ממשיכים להתרחב: שירותי אורתופדיית ילדים כולל אולטרסאונד פרקי ירכיים ונוירולוגיה- במרכז לבריאות הילד נווה שאנן של כללית בחיפה

ד"ר חאלד אבו דלו, מומחה בכירורגיה אורתופדית וד"ר יעקב גניזי, מומחה ברפואת ילדים, הצטרפו לצוות מרכז בריאות הילד בנווה שאנן ויעניקו שירות לילדי כללית בחיפה

מרכז בריאות הילד של כללית בנוה שאנן, בניהולה של ד"ר יעל ויין, במחוז חיפה וגליל מערבי שנפתח לפני פחות משנה ממשיך להרחיב את שרותיו וכעת ניתן לקבל גם שירותי אורתופדית ילדים ואולטרסאונד פרקי ירכיים על ידי ד"ר חאלד אבו דלו ונוירולוגית ילדים על ידי ד"ר יעקב גניזי.

ד"ר אבו דלו (38) נשוי + 4, מתגורר בחיפה, את ההתמחות באורתופדיה סיים בשערי צדק בירושלים ותת התמחות באורתופדיה ילדים סיים בבית חולים רמב"ם ושנתיים נוספות במרכז McGill שבקנדה. ד"ר אבו דלו עובד גם במחלקת אורתופדיה בבית חולים רמב"ם.

"אני שמח מאד להיות חלק מצוות מרכז בריאות הילד בנווה שאנן ולהעניק רפואה מקצועית לילדי כללית בחיפה. כשהייתי צעיר רציתי לעסוק בהיי טק אבל לפני שנים אבי סבל מבעיה אורתופדית שהקשתה על תפקודו. הרופא האורתופד שטיפל בבעיה, סייע לו להחלים ושיפר רבות את איכות חייו. החוויה של אבי הייתה כה טובה שחלם שבנו יהיה רופא אורתופד ואני מצאתי עצמי נמשך לסיפור ולאהבת המקצוע ולכן החלטתי ללמוד רפואה" מספר ד"ר אבו דלו.

הטיפ הבריאותי של ד"ר אבו דלו: "אני ממליץ למטופלים שלי ובכלל לכולם לעסוק בפעילות ספורטיבית קבועה. כאשר הפעילות היא משפחתית, מתונה ונעשית בהנאה, קל יותר להתמיד בה ביומיום ובמקביל ליהנות מזמן איכות עם המשפחה".

דר' חאלד אבו דאלודר' חאלד אבו דאלו

ד"ר יעקב גניזי (54) נשוי + 6, מתגורר במורשת, רופא ילדים במרפאות כללית ברכסים ומנהל מחלקת ילדים בבית חולים בני ציון.
את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטת תל אביב, התמחות בילדים עשה בבית חולים העמק מקבוצת כללית ותת התמחות בנוירולוגית ילדים ביצע בבית חולים רמב"ם.
"בחרתי במקצוע הרפואה כי רציתי לעזור לאנשים. אני רואה זאת כשליחות והדבר המתגמל ביותר בעולם. זה מה שמניע אותי כל יום מחדש" מספר ד"ר גניזי ומוסיף "המסר שלי למטופלים הוא שרפואה מונעת היא הדרך הטובה ביותר להישאר בריאים".
ד"ר יעל ויין מנהלת מרכז בריאות הילד נוה שאנן בכללית: " מרכז בריאות הילד בנווה שאנן הוא הגשמת חזון, הוא בית מסוג חדש לילדים שלא היה כדוגמתו נגיש וידידותי אשר הילד ומשפחתו מכירים את המקום ואת הצוות שמטפל בהם מיום הלידה. באותו הבית ותחת קורת גג אחד ימצאו שם יועצים בכירים , אשר מגיעים מבתי החולים לתת שרות עד הבית , במרכז רפואי אחד שנמצא בקהילה, ללא צורך להגיע למרפאות בבתי החולים, מינימום ביורוקרטיה ,אין צורך בהתחייבויות ובזמינות גבוהה. בשנת 2024 נמשיך להתרחב ואנו עתידים לקלוט, מומחית בהמטולוגיה ילדים וכן מומחית ראות שתבצע תפקודי ריאה במרפאה".
בנוסף לשירותים החדשים, במרכז ניתן לקבל מגוון שירותי רפואה: רפואת ילדים, עור, א.א וגרון, נפרולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, תזונה ודיאטה, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות