פקחי עיריית סייעו לאתר צעירה שאיבדה את דרכה במעמקי ואדי בקרבת שכונת דניה

בשבת בשעות הערב התקבלה במוקד המשטרה שיחת טלפון מצעירה בשנות ה 20 לחייה, אשר סיפרה, כי איבדה את דרכה לאחר שטיילה לבדה בוואדי הסמוך לרחוב רובינשטיין שבשכונת דניה

לאחר שהחלה לרדת במורד הוואדי, סיפרה הצעירה למוקדנית, נקלעה לאיזור רווי בצמחייה עבותה וסבוכה ואיבדה את דרכה בחזרה.

עם קבלת הפנייה, הוזעק למקום צוות הניידת המשולבת – פקח אגף האכיפה העירוני, קובי ארוך והשוטרת לינוי זינו.

אל השניים הצטרפו בתוך זמן קצר צוותים נוספים של אגף האכיפה העירוני, בהובלתה של סגנית מנהל האגף, ריטה סאסי, אשר כללו את הפקחים: יעקב ראובן, יוסרא סחורי, עאהד כעביה וראמי אטמה, אשר החלו כולם לחפש אחר הצעירה, תוך שהם קוראים בשמה.

לאחר דקות ארוכות, בהן ניסו הפקחים למצאה, שמע לפתע יעקב ראובן את קולה של הצעירה, שהשיבה לקריאותיו. ראובן המשיך לרדת במורד הוואדי, תוך שהוא נאבק בצמחייה הקוצנית ולאחר מספר דקות הצליח למצוא את הנערה האבודה.

ראובן הוביל את הצעירה אל טירת הכרמל, שם המתינו להם שוטרי התחנה המקומית, אשר הגישו לשניים מים לשתייה. לאחר כמה דקות התאוששות, חברו השוטרים אל אביה של הנערה, אשר הודה לפקחים ולשוטרים על מאמציהם לאיתור בתו ועל סיועם להשבתה בשלום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות