חברים ומורים נפרדים מענבר היימן, אמנית הגרפיטי המחוננת שנרצחה בשבי החמאס, לאחר שנחטפה מהמסיבה בנובה

אחרי 71 יום של תקווה שתחזור, משפחתה של ענבר היימן, אמנית הגרפיטי המחוננת, התבשרה כי היא נרצחה בשבי החמאס. נפרדים בכאב מהסטודנטית המחוננת בויצ"ו ומאוהדת מכבי חיפה. "רצינו כבר שזה ייגמר, אבל רצינו סוף אחר. קיווינו והתפללנו"

ענבר היימן בת ה- 27, אמנית הגרפיטי המחוננת נרצחה בשבי החמאס לאחר שנחטפה אליו מהמסיבה בנובה, לשם הגיעה כמטפחת רגשית עבור החוגגים.

את ההודעה הזו קיבלו בני משפחתה כבר ביום שישי, לפני כניסת השבת.

ענבר הייתה צריכה להתחיל את השנה הרביעית בחוג לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו בחיפה, ועבדה בצהרון וכמורה מחליפה בבית הספר הריאלי. מלבד היותה אמנית גרפיטי מחוננת שחתמה את יצירותיה בשם pink, היא גם הייתה אוהדת שרופה של מכבי חיפה. שמה בין החטופים בלט לראשונה כשבעל הדירה בה התגוררה בחיפה דרש מהוריה, מספר ימים לאחר השבת השחורה, כי ישלמו את שכר הדירה – דבר שעורר זעם רב בציבור, כשמועדון מכבי חיםה התנדב לשלם את שכר הדירה לשנה שלמה עד שתשוב.

במרכז האקדמי ויצו, שבו הייתה צריכה להתחיל את שנת הלימודים הרביעית, ספדו לה: "אחרי כשבעים ימים של דאגה עמוקה, קיבלנו הערב את הבשורה הקשה מכל. ענבר הימן, שהייתה אמורה להתחיל את השנה הרביעית והאחרונה ללימודים בחוג שלנו לתקשורת חזותית, נרצחה בשבי חמאס. המרכז האקדמי ויצו חיפה מרכין ראש לזכרה של ענבר ומשתתף בצער המשפחה ונעם אלון, בן זוגה. יהי זכרה ברוך. גם בערב קשה זה, אנו מייחלים לשובם של החטופים ומתפללים לשלום הפצועים".

ממטה משפחות החטופים והנעדרים נמסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת הימן. ענבר הייתה בחורה מחוננת, מלאת אהבה והכלה עם נתינה אין סופית. בחורה יצירתית ומלאה בשמחת חיים. חובבת אומנות מושבעת. היא אמנית גרפיטי וגם למדה במגמת קולנוע בתיכון ואוהדת של מכבי חיפה. היא הכירה את בן זוגה נועם אלון בלימודי תקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה לפני כמעט שנתיים. החודש הם היו אמורים להתחיל את שנתם הרביעית בלימודים.

ענבר הייתה מלאה באהבה ונתינה. בשבת השחורה היא תכננה ללכת למשחק כדורגל עם בן זוגה ולנסוע לנופש בסיני. ענבר היימן הייתה בפסטיבל הטבע ברעים, היא ברחה מהמסיבה יחד עם שני בחורים עד שנתפסה על ידי מחבלים רכובים על אופנוע".

מורדי אלון, אביו של בן זוגה נועם נפרד בכאב: "רצינו כבר שזה ייגמר, אבל רצינו סוף אחר. קיווינו והתפללנו. הלב כבר לא יכול היה להכיל את הכאב. ענבר כבר לא איתנו. ענבר לא תחזור בחיים".

 

צילום: רשתות חברתיות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות