הלילה הגיעו שוטרי מג"ב לביתן של 4 סטודנטיות במכללה בצפון, שפרסמו הודעות תמיכה בחמאס ושמחו על תמונות חטיפת חיילות

בפעילות שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מג"ב מילואים נעצרו הלילה 4 סטודנטיות ממכללה בצפון החשודות בהסתה ותמיכה בארגון הטרור חמאס. בין היתר, לעגו ושמחו על סרטון בו נראית חיילת נחטפת לתוך עזה

 

לצד העירכות מבצעית מוגברת, פעלו הלילה הכוחות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בגילוי הסתה/תמיכה בטרור .

בתוך כך, פשטו הלילה שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מילואים מג"ב על בתי 4 סטודנטיות (מיפיע, אכסאל, עוזייר ונצרת) שנעצרו והובאו לחקירתם ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב עמקים.

באחד מהפרסומים של אחת מהחשודות בהם נראה תמונת מחבל שמעלה נערה חטופה על ג'יפ צויין "רציתי להתרגש מהתמונה אבל זה כלום לעומת מה שהכיבוש עושה בעזה". בפרסום של חשודה נוספת שיתפה צילום של עיתון בו נכתב: "צונמי אל אקצה 7 באוקטובר" בצרוף אימוג'י של לב ודגל פלסטין.

4 החשודות נחקרתו בשעה זו ויבואו לבית המשפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

בפעילות נוספת הלילה נעצר תושב כפר כנא בן 18 החשוד בפרסום דברי הסתה ותמיכה בטרור. החשוד יובא בסיום חקירתו לבית המשפט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות