בסיום חקירה מאומצת של חוקרי יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז חוף הוגש היום כתב אישום כנגד תושבת עוספיא בגין הסתה וגילוי הזדהות עם ארגון טרור

לצד היערכות המבצעית המוגברת, פעלו שוטרי המחוז לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בכל גילוי הסתה לטרור ואלימות

בתאריך 07.11.23 בעקבות פוסט שהעלתה הנאשמת ברשתות החברתיות מיום 07.10.2023 בהם הביאה דברי שבח והסתה לארגון טרור הרצחני חמאס ואף כתבה "האמת היא כי היום הינו היום היפה בהיסטוריה בגילינו." עוד הוסיפה בפוסט "זה הבוקר הכי יפה וזה הקפה הכי טעים ששתיתי תהילה ותפארת".

החשודה נעצרה ובחיפוש בביתה נתפסו ממצאים שונים המחזקים את החשדות נגדה ובסיום חקירה מאומצת הגיש כנגדה הבוקר עו"ד יניב זוהר באמצעות פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בגין הסתה ואהדה ושבח למעשה טרור.

משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר.

שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות