מרימים את המורל לאנשי זק"א ומשטרת ישראל מחוז צפון

לערב שיזמו רפי ועדי אלבכרי הגיעו אנשים רבים שחלקו כבוד למתנדבי זק"א, וביניהם: מני אסייג, יוסי וידר, עו"ד דוד אברקי, בני בן דוד, סנ"צ עליזה אזולאי, מפקד משטרת צפון, רב משטרת צפון ועוד

השבוע התקיים ערב הצדעה והוקרת תודה באולם בית הכנסת אור תורה בקרית ים למתנדבי זק"א ומשטרת ישראל מחוז צפון מרחב חוף, שהתנדבו בחירוף נפש בדרום החל מהשבת השחורה ב-7.10.2023 וראו את הזוועות הנוראות ביותר. הערב התחיל בקבלת פנים של עשרות אנשים שבאו עם דגלי ישראל ופוסטרים להרים את המצב רוח לאנשי זק"א הגיבורים.

את הערב יזמו והרימו רפי ועדי אלבכרי מקרית ים, יחד עם אנשים טובים נוספים, ביניהם ניר פסחוב מחברת ריי הפקות שתרם את כל הציוד לאירוע. לערב הגיעו אנשים רבים שחלקו כבוד למתנדבי זק"א, וביניהם: מני אסייג, יוסי וידר, עו"ד דוד אברקי, בני בן דוד, סנ"צ עליזה אזולאי, מפקד משטרת צפון, רב משטרת צפון ועוד.
הערב כלל גם סעודה כיד המלך, מופע של מני אסייג ויוסי וידר, מפגש עם פסיכולוגים שהגיעו בהתנדבות והמון מתנות שאנשים טובים תרמו להם.

רפי אלבכרי: "זכות גדולה להוקיר תודה למלאכים שהיו הראשונים לטפל בנרצחים בטבח המתועב בשבת השחורה ולא הפסיקו לעבוד סביב השעון במשך שבועיים. אירוע זה לא היה קורה בלי עזרה של מלא אנשים טובים שכולם חלקו חלק במצווה."

ערב הוקרה לזק"א. צילומים: דוד אברקי ובני בן דוד

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות