מחוזקים לעולם: הערים התאומות של חיפה במפגן סולידריות לישראל

ערים תאומות ושותפות לחיפה יזמו בשבועות האחרונים מחוות מרגשות ומצעדי תמיכה בישראל, על רקע הטבח בדרום והמלחמה שפרצה בעקבותיו

בעיר ברמן שבגרמניה התקיים ב-9.10 מצעד תמיכה בישראל בהשתתפות ראש העיר ודגל ישראל הונף על בניין הפרלמנט בעיר.
בנוסף, אוהדי קבוצת הכדורגל המקומית, ורדר ברמן, הידועים בקשר החם עם קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, תלו שלט ירוק, שבו נכתב בעברית "תמיד ביחד" והחזיקו שלטים בצורת לב, שעליהם נכתבו שמות של אוהדי מכבי חיפה שנחטפו או שנרצחו. כמו כן, פתחו אוהדי הקבוצה בקמפיין לגיוס כספים לתמיכה במשפחות החטופים.

גם בערים תאומות נוספות של חיפה בגרמניה, ובהן מנהיים, ארפורט, דיסלדורף ומיינץ, הונף דגל ישראל על בניין העירייה והתקיימו עצרות תמיכה במדינה.

בסן פרנסיסקו שבארצות- הברית, איתה יש לחיפה הסכם ערים תאומות כבר 50 שנים, הואר בניין העירייה בצבעי כחול-לבן להבעת הזדהות במדינת ישראל.

עצרות תמיכה נוספות התקיימו בערים ניס ומארסיי שבצרפת, בהשתתפות ראשי הערים ואישים נוספים.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "התרגשתי מאוד מהתמיכה הרחבה לה זוכה המדינה מהערים התאומות של חיפה, באירופה ובארה"ב. אני נמצאת בקשר רציף עם ראשי הערים, והרצון שלהם לסייע ולעזור לתושבי העיר ולמדינה כולה מחמם את הלב, במיוחד בימים מורכבים אלה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות