אהבה בימי מלחמה: הצעת נישואין מרגשת בחדר הניתוח של רמב"ם

עמרי גרינברג, אח חדר ניתוח ראשי ברמב״ם, נכנס לחדר הניתוחים והציע שם נישואין לחברתו תום רינג, שגם היא אחות בבית החולים והכל קרה בחדר הניתוח

 

בחדרי הניתוח של רמב"ם מתקיימים לא מעט אירועים דרמטיים, משני חיים. אחד כזה התרחש שם רק לאחרונה, כשאח חדר ניתוח הפתיע את בת זוגו, אף היא אחות, והציע לה נישואין בזמן ניתוח. אגב, היא אמרה לו "כן"!.

"אני לא הייתי אמורה להיות בחדר הניתוח הזה", מספרת תום רינג, עד לפני כמה ימים ראש צוות ניתוחי כלי דם בחדר ניתוח ראשי של רמב"ם, וכעת אחות כללית במרכז הרפואי, "ביקשו ממני להיכנס ולסייע במקום אחות אחרת שנמצאת כעת בהיריון מתקדם וחשה ברע. זה היה הסיפור. בדיעבד, זה היה חלק מהתכנית שכולם היו שותפים לה", צוחקת המאורסת הטרייה.

בזמן שהיא מתארגנת לניתוח, נכנס לחדר הניתוח בן זוגה של רינג מזה שנה וחצי, עמרי גרינברג, אח חדר ניתוח ראשי רמב״ם, "אנחנו מתראים מידי פעם במהלך פרוצדורות. לא ייחסתי לזה חשיבות, כי החלפתי אחות אחרת, אבל מהר מאוד התחילה התנהלות קצת מוזרה".

גרינברג הניח שקית סטרילית על מגש, וכשרינג פתחה אותה כדי להבין במה מדובר, צנחה ממנה טבעת אירוסין. "לקח לי כמה שניות להבין מה קורה פה", היא משחזרת, "כולם צילמו ועודדו. כמובן שהכל היה מתוזמן כדי שלא נפריע למהלך הניתוח. ממש כולם היו חלק מהתכנית. ברגע שנפל לי האסימון, נעניתי בחיוב".

כמו רבים בישראל, גם לבני הזוג מחדר הניתוח של רמב"ם, יש תחושות מעורבות בין רגעי השמחה האישיים לעצב הלאומי. "החיים חזקים ואנחנו ננצח. זה חלק מהניצחון שלנו", מצהירה רינג, "לא עכשיו. נמתין עוד לרגע הנכון, אבל כשנתחתן, זו תהיה חתונה כחול-לבן. קריאה ברורה שאנחנו כאן, כדי להישאר. כדי להתגבר".

 

 

צילום: באדיבות דוברות רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות