יאיר לפיד הגיע אמש למפגש עם רשימת יש עתיד וצעירי חיפה, בראשות יוסי שלום. במפגש צוין ההישג שהובילו לפיד ושלום עם אישור פינוי המפעלים המזהמים

יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד הגיע אמש למפגש מיוחד עם 30 חברי וחברות רשימת יש עתיד וצעירי חיפה, בראשות המועמד לראשות העיר, יוסי שלום. שלום: "אני מתחייב כראש העיר להפוך החלטות אלה למציאות"

אמש התקיים ערב מיוחד ל-30 חברי וחברות רשימת יש עתיד וצעירי חיפה, בנוכחותו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד.

אירוע זה מתקיים כשבוע לאחר אישורה הסופי של התכנית ההיסטורית לפינוי המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה, מהלך אותו הוביל לפיד בשיתוף עם שלום וארגונים נוספים שלקחו חלק במאבק.

על כך שלום מספר: "לפני כשנה, בתור חבר במועצת העיר חיפה, הייתה לי הזכות ליזום את ביקורו של ראש הממשלה דאז, ראש מפלגת יש עתיד וראש האופוזיציה יאיר לפיד בחיפה, לדון ולהיות שותף בקידום התוכניות לפינוי מפרץ חיפה מהמפעלים המזהמים. מאבקנו נמשך באופן רציף ועקבי, וכעת ניתן לראות כי הוא משתלם. למען עתידנו ועתיד ילדנו- אני מתחייב כראש העיר להפוך החלטות אלה למציאות.
בריאות ואיכות חייהם של תושבי חיפה היא קריטית וקרובה לליבי, כמו גם מימוש הפוטנציאל המלא של העיר, שנוביל גם לצד פינוי המפעלים המזהמים. נמשיך לפעול בגאווה ובהתחייבות לטובתם של תושבי חיפה מעל לכל. בהזדמנות זו ארצה להודות לכל הארגונים והפעילים שהיו שותפים למאבק לצידנו, עבודתכם החשובה מוערכת."

מדבריו של לפיד באירוע אמש: "כל תהליך פוליטי באמת מעניין מתחיל כך: בקבוצה של לא יותר מ-35 בני אדם שיושבים ביחד ואומרים, 'אני לא מוכן לקבל את העולם כמו שהוא. אני אשנה אותו'. הבחירות האלו יהיו מעניינות במיוחד. זו הפעם הראשונה מאז הקמת הממשלה האיומה הזו שהציבור הליברלי אומר- "אני הולך לקחת בחזרה את המדינה, אני לא מוכן שהיא תתפרק סביבי."

מדבריו של שלום לחברי הרשימה:: "כשמשהו מפריע לנו יש לנו שתי אפשרויות – לצאת לשטח, לעבוד ולשנות את הדברים, או לקטר. יושבים פה 30 אנשים שבחרו לקום ולשנות. יש לנו רשימה מגוונת, מהצעירים והסטודנטים, האזרחים הוותיקים, יש לנו תושבים מכל השכונות, אישה רפורמית ואישה חרדית, כל אחד בתחומו. כל אחד מהאנשים שיושבים פה הם מסורים למטרה".

 

צילום: יש עתיד חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות