פרידה ממנכ"ל נמל חיפה, מנדי זלצמן, בבית ההסתדרות בחיפה

"זוהי זכות עבורנו להזמין אותך ולהודות לך על כל השנים בהן ראית את ציבור העובדים לנגד עיניך" הודה מר משה מזרחי למנדי זלצמן והעניק לו שי בשם כל עובדי המרחב

אמש נערך במרחב חיפה טקס פרידה ממנכ"ל נמל חיפה היוצא מר מנדי זלצמן, שכיהן בתפקידו קרוב לשלושים שנה.
בטקס נכחו מר משה מזרחי יו"ר מרחב חיפה, מר דוד לוי יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, מר יובל מושקוביץ מרכז איגוד עובדי התחבורה וועדי נמל חיפה והחברה לתעבורה ימית.

"זוהי זכות עבורנו להזמין אותך ולהודות לך על כל השנים בהן ראית את ציבור העובדים לנגד עיניך" הודה מר משה מזרחי למנדי זלצמן והעניק לו שי בשם כל עובדי המרחב.

"רווחת העובדים היתה בראש מעייני מאז ומעולם, בכל התפקידים בהם כיהנתי" ציין מר מנדי זלצמן והודה למשה מזרחי ולצוותו על שיתוף הפעולה לאורך השנים. וועדי העובדים הודו אף הם למנדי זלצמן על כל השנים בהן דאג להם והיה לצידם וציינו כי ההסתדרות במרחב חיפה תמיד תהיה בית עבורם.

מנדי זלצמן ומשה מזרחי. פרידה מרגשת
פרידה מרגשת
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות