אריה טל השיק את מטה הבחירות והצהיר: "טירת כרמל – שליחות חיי. נמשיך להוביל את העיר לשיאים חדשים"

ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל, השיק את מטה הבחירות שלו באירוע הרמת כוסית בה לקחו חלק מאות תושבים והבטיח: "יחד נמשיך להצעיד את טירת כרמל לפסגות ושיאים חדשים"

ראש העיר טירת כרמל, אריה טל השיק השבוע את מטה הבחירות המרכזי שלו, באירוע הרמת כוסית לראש השנה שבו השתתפו יותר מ-200 תושבות ותושבי העיר שהגיעו להביע את תמיכתם.
טל, המכהן כראש העיר זו הקדנציה החמישית, מתמודד על כהונה נוספת בבחירות שייערכו ב-31 באוקטובר, בראש רשימת "טירת כרמל 1". בכנס הוצג סלוגן הבחירות בקמפיין של טל: "טירת כרמל – שליחות חיי".
ראש העיר, שהתקבל בכנס במחיאות כפיים סוערות ובאהדה רבה מצד הנוכחים, הודה להם על התמיכה ואיחל לנוכחים ולמשפחותיהם שנה טובה ומתוקה וחג שמח: "אני מודה לכל אחת ואחד מכם על המילים החמות ועל הידיעה שיחד, נשאיר את העיר שלנו בידיים הכי טובות ונכונות. בשנים האחרונות הובלנו את העיר לתנופת פיתוח חסרת תקדים, לצד הישגים בכל תחומי החיים, וכך נמשיך גם בחמש השנים הבאות. בימים הקרובים נציג את הצוות המנצח שלנו ואת החזון שנמשיך לממש. אני מזמין אתכם להצטרף אלינו, ויחד נמשיך להצעיד את טירת כרמל לפסגות ושיאים חדשים".
דורון גרינברג, מנהל מטה הבחירות: "מכל המועמדים, אין אחד שיותר מתאים להוביל את העיר שלנו בעת הזו מלבד אריה טל. אנחנו חייבים לתת לו להמשיך להוביל את החזון שלו כמו שהוא יודע, ואני אומר לכם – אנחנו ננצח גם את הבחירות האלה, כי את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות