באירוע הרמת כוסית מול מאות תושבי חיפה, יונה יהב עולה להתקפה בעקבות הפצת מסמכים רפואיים שלו – מפוברקים: "אנחנו יודעים מי מאחורי זה. אנחנו לא נרד לקמפיין ביבים של אחרים"

בכנס הרמת כוסית לשנה החדשה שערך מטה הבחירות של יונה יהב, התחייב יהב להקים "ממשלת אחדות חיפאית", וקרא למתמודדים מולו להפסיק לדרדר את מערכת הבחירות נמוך ותקף את מי שלדבריו הפיץ ביממה האחרונה מסמכים רפואיים מפוברקים לגביו: "ידוע לנו מי עשה זאת, המסמכים נגנבו מבית חולים ואנחנו לא ניגרר לקמפיין נמוך של ביבים"

קהל של מאות אוהדים ותומכים ביונה יהב הגיע אמש להרמת כוסית לשנה החדשה על הגג של "מכללת תלתן" בחיפה. בנאומו באירוע קרא יהב לאחדות חיפאית תחת הכותרת "חיפאים אחים אנחנו!".
יהב: "דווקא בתקופה המורכבת והמאתגרת הזאת – גם לישראל המדינה שלנו וגם לחיפה העיר האהובה שלנו – אנחנו כאן כדי להביט בתקווה ובאופטימיות אל עבר אתגרי העתיד. חיפה, כמו ישראל, זקוקה בעת הזאת לאחדות! שבט אחים גם יחד. נקים בחיפה מודל של ממשלת אחדות חיפאית שנהייה גאים בה".
על הכוח המניע אותו אמר יהב: "חיפה היא אהבת חיי. על אהבת חיים לא מוותרים, את חיפה לא עוזבים גם כשקשה. ועכשיו תקופה קשה לחיפה וגם למדינה. אנחנו זקוקים כעת למנה גדושה של אופטימיות ותקווה. אני שב לראשות עיריית חיפה בכדי להשיב את שמחת החיים".
בתוך כך יהב התייחס לסערה שהתרחשה אתמול כשבקבוצות ווטסאפ בעיר הופצו לכאורה מסמכים רפואיים של יהב שלכאורה מציגים אותו כלא כשיר. על פי יהב ואנשיו, מדובר במסמכים רפואיים שנגנבו וחמור מכך – פוברקו. יהב כאמור התייחס לניסיונות גורמים פוליטיים לדרדר את מערכת הבחירות להכפשות והפצת פייק ניוז. "אנחנו בעיצומה של מערכת הבחירות הגורלית ביותר בתולדות העיר. יש כאלה המנסים להוריד אותנו נמוך. זה מצער – כך לא מתנהגים בחיפה. אנחנו מובילים מערכת בחירות בדיוק בדרך בה נוביל את העיר: בדרך של טוב משותף. באופן נקי ואחראי.
בשעות האחרונות פורסמו מסמכים רפואיים מפוברקים ושקריים ברשתות החברתיות.  זו חציית קו אדום – כל מי שעשה זאת, יצטרך לתת את הדין ואת מלוא חומרת הדין. אלו שעשו זאת – אין לכם מקום בחיפה!"
יהב ביקש מכל התומכים שלו: "לא להיגרר לשפה נמוכה, לקמפיין ביבים – אנחנו ננצח בדרכנו וננצח בגדול!".
צילומים: גביש מדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות