חדש: רפואת ילדים במרפאת כללית קיבוץ גלויות בחיפה

מרפאת כללית קיבוץ גלויות מרחיבה את שירותיה וכעת מעניקה גם שירותי רפואת ילדים

ד"ר פאדי חביב אללה (33) רופא מומחה ברפואת ילדים הצטרף למרפאת כללית בקיבוץ גלויות בניהולו של ד"ר האני אבוקיאס, במחוז חיפה וגליל מערבי ומעניק שירותי רפואת ילדים למטופלי המרפאה והסביבה. "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות מרפאת קיבוץ גלויות. אני מצפה להכיר את ילדי המרפאה והסביבה ולהעניק להם את שירותיי. אני תמיד מעודד את המטופלים שלי לא להסס להגיע ולהתייעץ עם הרופא" מספר ד"ר חביב אללה.

"בחרתי ללמוד רפואה ובפרט רפואת ילדים כיוון שרציתי לעזור לאנשים. מה שמניע אותי כל יום הוא החיוך של הילדים ולראות את החלק שלי בשמירה על בריאותם לכן גם בחרתי לעבוד בכללית, בשל סל השירות הרחב והנגישות הרבה שמעניקה למטופלים" משתף ד"ר חביב אללה. בעתיד מתכנן ד"ר חביב אללה תת התמחות בריאות ילדים.

בשלב זה לקביעת תור לרפואת ילדים יש ליצור קשר עם המרפאה.

במרפאת קיבוץ גלויות בניהולו של ד"ר אבוקיאס ניתנים שירותי רפואת משפחה, שירותי סיעוד בניהולה של זואוי הנאדי, שירותי משרד בניהולה של מירב קפולי ושירותי בית מרקחת בניהולה של רואן אסווד. בבית המרקחת ניתנים שירותי ייעוץ רוקחי אישי, ללא עלות, לכל מבוטחי כללית, המעוניינים בכך. בנוסף, ניתן להזמין תרופות בבית מרקחת און ליין באפליקצית כללית או באמצעות האתר. למטופלים מעל גיל 75 המשלוח הוא ללא תשלום. לכלל הלקוחות המשלוח חינם בקניית מוצרים מעל 150 ₪ (לא כולל תרופות מרשם וציוד רפואי במרשם). מתחת ל150 ₪ עלות המשלוח הינה 27 ₪.

"אני מברך את ד"ר חביב אללה על הצטרפותו למרפאה. אני בטוח שיש לו הרבה להציע ויחדיו נעניק את השירות המקסימלי והטוב ביותר למטופלים שלנו וילדיהם" מסכם ד"ר האני אבוקיאס, מנהל המרפאה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות