לאחר מרדף רגלי, פקח עיריית חיפה סייע הבוקר ללכוד חשוד בפריצות לכלי-רכב ברחוב דרך הים בעיר

תושבים עירניים דיווחו על פריצה לכלי רכב בדרך הים בחיפה. למקום הגיעה ניידת משולבת של פקחי העירייה ושוטרים, ולאחר מרדף רגלי נתפס החשוד כשבכליו החפצים שגנב

הבוקר (רביעי) התקבלה במוקד 100 פנייה על דמויות חשודות שנצפו ברחוב דרך הים. למקום הוזנקו מספר ניידות, בהן גם הניידת המשולבת של עיריית חיפה ומשטרת ישראל, אשר היתה הראשונה להגיע.
כאשר הגיעו למקום, הבחינו הפקח העירוני, שרבל יעקוב ושוטרת שהייתה עמו בשלוש דמויות חשודות, הנושאות עימן תיקים על הגב. לאחר שהבחינו בניידת, החלו החשודים לברוח מהמקום. יעקוב החל במרדף אחר החשודים והצליח להשיג אותם ולהפיל שניים מהם לקרקע, אולם אחד מהם הצליח לברוח, לאחר שיעקוב נפגע ברגלו בזמן המרדף. יעקוב ריתק את החשוד שתפס עד להגעת כוחות המשטרה למקום.
בבדיקה שביצעו השוטרים בתיקו של החשוד נמצאו מחשב נייד, מכשירי טלפון וכלי פריצה והוא נעצר על-ידי השוטרים והובא לתחנת המשטרה להמשך חקירתו. בשעה זו מנהלת המשטרה חיפושים אחר שני החשודים  הנוספים.
צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות