שוב חסידי הרב ברלד מתפרצים לכנסיית סטלה מאריס בחיפה במהלך תפילה. יונה יהב: "לנקוט יד קשה נגד העבריינים האלו"

שוב סערה ועימותים בכנסיית סטלה מאריס בחיפה. יונה יהב קורא לנקוט ביד קשה נגד החסידים שפרצו שוב לכנסייה

שוב מהומה ורוחות סוערות בכנסיית סטלה מאריס בחיפה, זאת לאחר שגם היום כעשרות מחסידיו של הרב ברלד הגיעו להתפלל במקום, במהלך תפילת מיסה שנערכה במקום.

מאחר ומדובר ביום ראשון, היום הקדוש בשבוע עבור הנוצרים, הכנסייה הייתה מלאה במתפללים שהגיעו למיסה ותוך דקות נרשמו עימותים בין המתפללים הנוצריים לחסידים, כשהמתפללים הודפים החוצה את החסידים תוך קטטות בין הצדדים.

יונה יהב יוצא נגד החסידים ששוב הקימו מהומה ואמר: "השותפות בין יהודים לערבים היא ערך חשוב ביותר עבור כל חיפאי! אסור לאפשר לגורמים זרים ועבריניים לחבל במרקם החיים שהפך להיות אות ומופת לחברה הישראלית. יש לנקוט נגד הפורעים ביד קשה, ולהחזיר את השקט, החופש והסובלנות שנשמרים כאן במשך שנים בהובלת הנזירה אלברטינה חאזן במנזר הכרמליסטים בסטלה מאריס".

 

 

צילום: רשתות חברתיות – שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות