ערב שני של אלימות פלילית ברחובות טירת כרמל. אחרי חילופי הירי עם עבריין, אמש הושלך רימון הלם שפצע תושב חיפה

אלימות פלילית משתוללת בטירת כרמל: לאחר הירי בליל שני וכן נטרול מטען חבלה שניסו להפעיל, אמש הושלך רימון לרחבת מרכז מסחרי בעיר עם פציעת תושב חיפה

ערב שני של אלימות ברחובות טירת כרמל, כשאתמול רימון הלם שהושלך ברחבת מרכז מסחרי ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, הבהיל תושבים רבים וגרם לפציעה של תושב חיפה כבן 70. למקום הוזעקו גם חבלני משטרה.
כל זאת קורה לאחר שלפני כשבוע החלה היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל (יל"פ) בשיתוף עם בלשי תחנת טירת כרמל בפעילות יזומה בתחום האלימות והאמל"ח נגד מחוללי פשיעה בעיר.בלילה שבין שני לשלישי, זיהו השוטרים תושב העיר בין 21 שמפעיל מטען חבלה ועצרו אותו.

באירוע נוסף זיהו הכוחות אדם שמבצע ירי ברחוב הספורטאים בעיר. החשוד ניסה להימלט מהמקום, אחד הבלשים הורה לו לעצור אך החשוד פתח לעברו בירי. מהמשטרה נמסר כי הבלש חש סכנה לחייו, השיב בירי על מנת לנטרל את החשוד (תושב העיר בן 36) ועצר אותו כשברשותו אקדח.

 

צילום אילוסטרציה: פיקסביי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות