הפגנה אמש בחיפה: קריאות נגד מדינת ישראל וצה"ל, הנפת דגלי פלסטין ותקיפת שוטרים

דו קיום בחיפה? תלוי את מי שאולים. שוב אמש הפגנות עם קריאות נגד מדינת ישראל, צה"ל והנפת דגלי פלסטין וגם תקיפת שוטרים במקום. הלילה הסתיים עם 7 עצורים

כבר במבצע "צוק איתן" בקיץ 2014 החלו ברחבי חיפה הפגנות של ערבים תושבי העיר נגד צה"ל ונגד המדינה עם הנפת דגלי פלסטין והתעמתות עם שוטרים. המראות האלו החריפו במהלך "שומר חומות" אז גם המפגינים החלו לפגוע גם בתושבים שעברו במקום ההפגנות – כשהם מכים רוכבי אופנוע, מבעירים צמיגים ועוד.

אמש, אמנם לא באותה עוצמה, אבל שוב חזרו המראות שמעמידות בסימן שאלה את הדו- קיום השברירי שקיים בעיר, כשכמה עשרות בודדות של מפגינים עמדו במושבה הגרמנית, קראו קריאות נגד צה"ל והמדינה בעקבות המבצע בג'נין והניפו דגלי פלסטין.

אמש הערב הסתיים עם 7 עצורים, כשמהמשטרה נמסר: "המפגינים קראו קריאות בגנות מדינת ישראל והניפו דגלי פלסטין. הואיל והנפת הדגלים עלולה להביא לכדי הפרה חמורה של שלום הציבור, השוטרים הורו למפגינים להוריד את הדגלים ומשלא עשו כן השוטרים החרימו את הדגלים והמפגינים בתגובה החלו לתקוף את השוטרים. השוטרים עצרו 7 מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי הכשלת שוטרים ותקיפת שוטרים. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק, אולם לא תאפשר הפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק".

 

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות