רשימה חדשה "התושב במרכז" בראשותו של יו"ר ועד נווה שאנן יעקב שטרית, תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר חיפה 

יעקב שטרית, יו"ר ועד שכונת נווה שאנן בחיפה הכריז על ריצה למועצת העיר חיפה בראשות רשימה "התושב במרכז". ״שכחו את התושבים - אנחנו באים לשנות את זה״

יו"ר ועד נווה שאנן יעקב שטרית, הכריז היום על רשימה חדשה בראשותו הנושאת את השם ״התושב במרכז״ שתתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר חיפה.
שטרית הצהיר: ״שכחו את התושבים – אנחנו באים לשנות את זה״. לדבריו, "לצערי, מספר רב של חברי מועצת העיר הנוכחית שקיבלו מנדט מהציבור לשרת אותם במשך חמש שנים היו עסוקים בכל הקדנציה רק במלחמות אגו וכבוד, דבר שהשבית את העיר.  הם שכחו את התושבים ושכחו שהם נבחרו כדי לטפל בבעיות התושבים. העיר עומדת במקום בכל פרמטר אפשרי".
 שטרית המכהן בתפקידו בהתנדבות מלאה, נחשב לדמות אהודה מאוד בזכות העשייה סביב השעון למען התושבים וקידום פרוייקטים בכל רובע נווה שאנן המונה קרוב ל-74 אלף תושבים, השכונה הגדולה ביותר ישראל.
"לפיכך", אומר יעקב שטרית ,  "הרשימה שלנו תייצג את התושבים ותציב את 'התושב במרכז'. כל חברי הרשימה הם אנשי עשייה שבאים לעבוד ולשרת את תושבי העיר".
את החלטתו להקים את רשימת התושב במרכז  למועצת העיר; נימק יעקב שטרית , "אחרי פעילות מקיפה ועשייה למען כל תושבי נווה שאנן במשך שנים, קיבלתי החלטה שהדרך היחידה לגרום לשינוי אמיתי בחיפה היא להשפיע באמצעות מספר רב של מושבים במועצת העיר, תושבי חיפה רק ירוויחו מכך עשייה למענם".
 עוד הדגיש, "יחד עם חבריי לוועד נווה שאנן, הצלחנו להוביל ולקדם עשרות פרוייקטים לרווחת התושבים, שחלקם עוכבו במשך שנים ורק בזכות עבודה קשה ונחישות רבה הצלחנו לקדם ולסיים אותם".
"אי לכך", אמר וסיכם, "החלטנו לשכפל את המודל הזה לכל השכונות ברחבי חיפה  ובמקצועיות רבה.  אנחנו נשים את התושב במרכז בכל הפרמטרים:  תשתיות,  תרבות, ספורט, חינוך, רווחה ביטחון ועוד".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות