בזכות עובדי עיריית חיפה: נלכד מצית פחי האשפה הסדרתי

החשוד נתפס בשטח "גן הזיכרון" לאחר שזוהה על-ידי עובדי המרכז, זאת לאחר שתועד מספר פעמים במהלך התקופה האחרונה במצלמות האבטחה הפרוסות בסביבה, כשהוא מצית פח אשפה בקרבת המרכז. החשוד עוכב על-ידי עובדי אגף הביטחון של עיריית חיפה ובהמשך הועבר לחקירה על-ידי שוטרי משטרת ישראל

עובדי אגף הביטחון של עיריית חיפה עצרו ב"גן הזיכרון" אדם, אשר נחשד בהצתה סדרתית של פח האשפה, הממוקם בסמוך למבנה "המרכז לשירות לתושב" של עיריית חיפה ברחוב חסן שוכרי וכן במקומות נוספים ברחבי העיר.

החשוד נתפס לאחר שזוהה על ידי עובדי ה"מרכז שירות לתושב", לאחר שאלה צפו בתצלום של המצית, כפי שנקלט במצלמות האבטחה העירוניות הפרוסות באיזור, בהן נראה החשוד כשהוא ניגש אל מכולת האשפה המוצבת בסמוך ל"מרכז לשירות לתושב", מצית ניירות ומשליך אותם אל תוך פח האשפה. בעקבות תיעודים אלו ביצעו עובדי אגף הביטחון של עיריית חיפה במהלך השבועיים האחרונים, מידי ערב, מעקבים סמויים בסביבת המרכז, על מנת לעלות על עקבותיו של החשוד ולהביא ללכידתו.

אתמול, לאחר שהבחינו בחשוד בהצתה ב"גן הזיכרון", הזעיקו עובדי המרכז את קב"ט הגיזרה העירוני, אליו הצטרף גם מנהל מח' ביטחון ומוסדות החינוך, וכן ניידת אגף האכיפה.

קציני הביטחון העירוניים עיכבו את החשוד על-פי סמכותם והזעיקו למקום את כוחות המשטרה. החשוד נעצר על-ידי השוטרים ונלקח לתחנת המשטרה להמשך חקירתו.

מנהל אגף הביטחון של עיריית חיפה, יאיר זילברמן, שיבח את תגובתם המהירה של עובדי ה"מרכז שירות לתושב" ואת סגירת המעגל המהירה עם קב"טי אגף הביטחון יחד עם ניידת אכיפה שהצטרפה, אשר הובילה ללכידת החשוד".

מצ"ב תיעוד של אחד ממקרי ההצתות, כפי שנקלט במצלמות האבטחה העירוניות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות