ד"ר ברבר ישמש כרופא הראשי של מכבי חיפה בכדורעף

"ד"ר ברבר - רופא מנוסה מאוד אשר טיפל לאורך השנים במאות ספורטאים. אני בטוח שיחד איתו נדע לשמור בצורה מיטבית על השחקנים והשחקניות שלנו, ובכך להגיע לעוד ועוד הישגים". רועי שווץ, מנכ"ל האגודה

ד"ר עמי ברבר, ששימש במשך שנים רבות כרופא הראשי של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, מונה אמש לשמש כרופא הראשי של מועדון הכדורעף הירוק. ד"ר ברבר יישב על הספסל במשחקי קבוצת הנשים, ויהיה הסמכות הרפואית הבכירה של כלל המועדון.

ד"ר ברבר: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון הכדורעף של מכבי חיפה, המועדון המוביל בישראל, ולהישאר בירוק אחרי תקופה ארוכה כרופא הראשי של קבוצת הכדורגל. זו תהיה חוויה חדשה עבורי ואתגר גדול לעזור לשחקניות ולשחקנים, על מנת שיוכלו להתאמן ולהתחרות בצורה הטובה ביותר".

מנכ"ל אגודת מכבי חיפה כרמל רועי שווץ: "כחלק מהתפתחות האגודה בכלל התחומים, החלטנו לצרף אלינו את ד"ר עמי ברבר שהוא אחד מרופאי הספורט הבכירים בישראל. האגודה מתקדמת בשנים האחרונות הן בפן הטכנולוגי והן במעטפת הרפואית, וכעת בראש הפירמידה של בריאות הספורטאים במחלקת הכדורעף יעמוד ד"ר ברבר – רופא מנוסה מאוד, אשר טיפל לאורך השנים במאות ספורטאים. אני בטוח שיחד איתו נדע לשמור בצורה מיטבית על השחקנים והשחקניות שלנו, ובכך להגיע לעוד ועוד הישגים".

תמונות: אגודת מכבי חיפה כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות