ניר שובר מכריז על התמודדות על ראשות העיר חיפה: "חיפה בראשותי תחזור להיות עיר מובילה"

חבר מועצת העיר, ניר שובר, הכריז בפני עשרות תושבים ופעילים על ריצה לראשות העיר חיפה ובתוך כך מתח ביקורת קשה על מהנדס העיר והתנהלות העירייה והבטיח: "אעשה כל מאמץ להנהיג את העיר"

חבר מועצת העיר, ניר שובר, הודיע אמש בכנס במלון דן כרמל בנוכחות של עשרות תושבים מכל הגילאים, כי בכוונתו להתמודד לראשות העיר חיפה.

שובר שמזה תקופה ארוכה מותח ביקורת על התנהלות העירייה והעומדת בראשה, למרות שבתחילת הקדנציה הוא נכנס למועצה תחת קליש רותם והיה גורם מרכזי בלשכה שלה. שובר, בחודשים האחרונים לא מסתיר את האכזבה מקליש רותם ואתמול הודיע על כך שהוא מכוון למשרה המובילה בראשות העיר.

בפתח דבריו הציג שובר את שותפיו לדרך: עו"ד הלן דורפמן, אלינור ברזני אלימלך, עו"ד חמאדה מסרי, שלום ברוקמאייר, רפי ג׳ינו, יובל סוסלובסקי ושלומי קינג תמים.

שובר דיבר על החזון שלו לגבי העיר בהנהגתו ואמר: "אני ניצב כאן בפניכם היום ומבטיח להמשיך ולעשות הכל למען העיר האהובה שלנו. חיפה בראשותי תחזור להיות עיר מובילה בישראל בעזרת חזון עירוני, נחישות וחשיבה ארוכת טווח. אני ראש העיר הבא שלכם".

שובר מתח ביקורת קשה במהלך מסיבת העיתונאים על מהנדס העיר אריאל וטרמן: "המהנדס היה צריך ללכת הביתה כבר מזמן", הכריז שובר והסביר: "יש סחבת בקבלת החלטות, אינטרסנטיות צרה, עזרה למקורבים. יש ממש התנכלות ליזמים שמנסים עדיין לפעול בחיפה, אך לא באים טוב לגורמים המקצועיים. את זה אדאג לשנות".

המועמדות של שובר מצטרפת לזו של יונה יהב שהכריז על ריצה רק לפני פחות משבוע ימים ועוד שורה הולכת ומתארכת של מועמדים לראשות העיר, בהם: עו"ד שרית גולן שטיינברג, יעקב בורובסקי, דוד עציוני, קיריל קרטניק וכמובן ראש העיר המכהנת, עינת קליש רותם.
צילום: מטה ניר שובר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות