עפולה: תינוק כבן חצי שנה ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום ״במהלך פגישת עבודה, התנצלתי בפני הנוכחים, ויצאתי להציל חיים״

"האימא הודתה לנו על ההגעה המהירה, והתפנתה להאכיל את בנה הקטן בנחת. הרגשה מיוחדת לסייע לזולת באירוע חירום״

אתמול בשעה 13:01, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן חצי שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב ארלוזרוב בעפולה.

מזכיר מחוז דרום, יוסי סוריה, ענה לשיחה והוציא קריאת חירום למתנדבי המרחב. רועי בן צדוק, יחד עם יצחק גנימברג, רכז לוגיסטיקה סניף העמקים, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

רועי מספר: ״הייתי במהלך פגישת עבודה כשהתקבלה קריאת החירום. התנצלתי בפני הנוכחים, ויצאתי מיד לכתובת האירוע, שהיה במרחק שני רחובות ממני. התחלתי בפעולות החילוץ, יצחק הצטרף אליי, ובזריזות וללא קושי הצלחנו לפתוח את דלת הרכב. האמא הודתה לנו על ההגעה המהירה, והתפנתה להאכיל את בנה הקטן בנחת. הרגשה מיוחדת לסייע לזולת באירוע חירום״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות