הלימודים מושבתים לשעתיים בביה"ס "אבן שוהם" בנהריה, לאחר שתלמיד כיתה ג' תקף באלימות את המורה ואיים: "אני אהרוג אותך!"

המורים משביתים לשעתיים את הלימודים בבית הספר הממלכתי-דתי בנהריה, "אבן שוהם" לאחר שתלמיד כיתה ג' תקף באלימות את מחנכת הכיתה. מסתבר: לא האירוע הראשון בו התלמיד תוקף את המורה

תלמיד כיתה ג' בבית ספר "אבן שוהם" בנהריה תקף באלימות מילולית ופיזית קשה את מחנכת הכיתה, כשהיא אף מפונה לקבלת טיפול רפואי. בעקבות כך, הסתדרות המורים החליטה להשבית את הלימודים בבית הספר היום עד לשעה 10.00 בבוקר.
האירוע החמור החל כשהתלמיד חזר מחדר המנהלת וצעק לעבר המורה "למה משעים אותי?", . הוא דפק באמצעות שולחן על הרצפה, משך בחצאית של המחנכת ואיים: "אני אהרוג אותך". לאחר מכן הוא זרק כיסא ושולחן, שפגעו במורה.
בהודעה נכתב כי המחנכת פונתה לקבלת טיפול רפואי לאחר התקרית האלימה. היא הייתה מבוהלת וסבלה מקשיי נשימה, וכן מכאבים חזקים ברגלה.
עוד מתברר, כי לא מדובר בפעם הראשונה שהמחנכת נפגעה מאותו תלמיד, שכבר בעבר במקרה אחר, גרם לה לחבלה בעין. התלמיד הושעה כבר בעבר.
יו"ר סניף הסתדרות המורים בנהריה, אריאלה רדעי, מסרה: "לאן הגענו? כמה עוד אפשר לספוג ולהכיל? עובדי הוראה הם לא שק אגרוף של התלמידים! מורה עכשיו שוכבת בבית בתאונת עבודה בעקבות מכות שחטפה. לא נתפס! אנחנו רואים בחומרה רבה את האירוע וננקוט ביד קשה ובכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לגנות את המקרים האלה".
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות