המשטרה ועיריית חיפה חנכו הבוקר נקודת שיטור קהילתי בשכונת חליסה בחיפה

משטרת ישראל / מחוז חוף ערכה הבוקר טקס חנוכת נקודת שיטור קהילתי בשכונת חליסה שבחיפה. הטקס נערך במעמד מפקד המרחב, ניצב משנה אלי מגן, סגנית מפקד המרחב סגן ניצב מרי דניאלי, מפקד תחנת חיפה סגן ניצב חיים אזרד, ראשת העיר חיפה הד"ר עינת קליש רותם קצינים, שוטרים ואורחים

נקודת השיטור הקהילתי הינה נקודה של תחנת משטרת חיפה. בנקודה יפעל נגד שישמש מפקד הנקודה ושוטר מרכז שיטור קהילתי שיפעלו עם המתנדבים שמופעלים במש"ק. מפקד המש"ק ושוטריו יהיו כפופים ישירות למשרד אגף קהילה משטרה שבתחנת חיפה.

מרכז השיטור הקהילתי שהוקם בסיוע עיריית חיפה, נועד להנגיש את שרותי המשטרה לציבור ולתת מענה ושרותי משטרה לאוכלוסיית שכונת חליסה המונה כ- 1760 איש.

ניצב משנה אלי מגן מפקד מרחב כרמל אמר:
קיימת חשיבות רבה לפתיחת נקודת שיטור קהילתי שתפעל מול התושבים ותיתן מענה אפקטיבי לפתרון בעיות מול התושבים תשפר את השירות ותצמצם תופעות פשיעה באזור. חניכת הנקודה הינה חלק אינטגרלי מהפתרון של טיפול באלימות.

מפקד תחנת חיפה סגן ניצב חיים אזרד:
תחנת חיפה דאגה לאורך השנים לטפח ולחזק את קשרי הקהילה והמשטרה באמצעות הקמת בסיסי הפעלת מתנדברים ומרכזי שיטור קהילתי, כל זאת ע"מ להנגיש לתושבי השכונות את שירותי המשטרה ככל שיזדקקו להם. שכונת חליסה שהינה שכונה ותיקה בחיפה ובה מתגוררים תושבים ממספר מגזרים, גדלה בשנים האחרונות ועל כן מצאנו לנכון יחד עם עירית חיפה להקים בה גם מרכז שיטור קהילתי בראש המרכז יעמוד מש"ק שפועל השכונה מזה מספר שנים ואנו מתחייבים כי השוטר הקהילתי יעמוד לרשותכם התושבים.

ראשת העיר חיפה, ד"ר עינת קליש רותם:
״חניכת נקודת המשטרה בשכונת חליסה משקפת את שיתוף הפעולה ההדוק של העירייה עם תחנת חיפה של משטרת ישראל ומהווה מרכיב חשוב נוסף בפעילות המשותפת להעלאת תחושת הביטחון של תושבי העיר.

קרדיט: דוברות המשטרה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות