פרסום ראשון: יונה יהב לא מחכה לפגישה עם יאיר לפיד ביום שלישי השבוע יכריז רשמית על ריצה לראשות העיר חיפה, באירוע מתוקשר ועם תומכים רבים

הפור נפל מבחינת יונה יהב: במסר קצר בדף הפייסבוק החדש שלו, הכריז בסוף השבוע שהוא הולך לרוץ לראשות העיר. זאת לפני הפגישה שאמורה להתקיים השבוע בינו לראש "יש עתיד", יאיר לפיד. ביום שלישי יערוך יהב אירוע הכרזה רשמי

יונה יהב ואנשיו אמורים להיפגש ביום חמישי השבוע לפגישה מכרעת בנוגע לתמיכה הכספית שיהב עשוי לקבל מ"יש עתיד", זאת לאחר שאלעזר שטרן הודיע לפני כחודש ימים כי לא יתמודד לראשות העיר חיפה. יהב אמור להיפגש עם ראש "יש עתיד" חבר הכנסת וראש האופוזיציה, יאיר לפיד.

אלא שיהב לא מחכה ללפיד כדי להחליט, וכבר השבוע ביום שלישי יערוך יהב אירוע הכרזה רשמי ב"לה קפלה" בקסטרא בחיפה ויכריז על ריצתו – יומיים לפני הפגישה עם לפיד. זאת כדי לאותת ללפיד גם, כי עם התמיכה של "יש עתיד" או בלעדיה, יהב רץ.

בעוד לפני כחודשיים חזרתו של יהב להתמודדות לראשות העיר חיפה ריחפה מעליה עננה בדמות מקורות תקציביים, עתה נראה כי יהב ואנשיו לא מחכים להכרעה על פי התקציב של "יש עתיד", כשכבר יהב לפני כמה שבועות פתח דף פייסבוק ועוד אמצעים ברשתות החברתיות – חדשים וייעודיים לריצתו לראשות העיר.

בדף הפייסבוק החדש שלו, בסוף השבוע, עם תמונה של יהב וברקע נופיה של חיפה, הוא למעשה הכריז על ריצתו לראשות העיר וכתב בשורה לקונית: "אני ערוך ומוכן להשיב את התקווה לעירנו האהובה. שבת שלום חיפה".

הפגישה עם לפיד והתמיכה הכספית מ"יש עתיד" אמורים להכריע דבר אחד מרכזי – מעבר לתקצוב קמפיין הבחירות של יהב – זה אמור להכריע איך תראה הרשימה שיציב יהב. אם יש עתיד תתמוך בו, הוא יאלץ ככל הנראה לתת את מספר 2 ברשימה לאיש "יש עתיד" בחיפה ובמועצת העיר – יוסי שלום, שנמצא בקשר טוב עם יהב ואנשיו. אם יש עתיד לא תתמוך ביהב כספית, אז המקום השני נראה מובטח לחברת המועצה סופי נקש – שיהב כבר בעבר דיבר רבות על הערכה רבה שהוא רוכש לה, בעיקר לאור פעילותה העניפה והבולטת במהלך שנות כהונתה של קליש רותם, כשנקש הייתה חברת אופוזיציה לוחמת.

 

צילום: פייסבוק יהב

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות