מרגש: טוני נג'אר מנוף הגליל תרם מח עצם לאדם שאינו מכיר

"סבלתי מכאבים עזים ואף מלילות ללא שינה, אך לנגד עיני עמד אותו אדם שיקבל בחזרה את חייו" תיאר טוני

בשנת 2016, טוני נג'אר (38), מנוף הגליל, רוקח בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי, נתן דגימת רוק ונכנס למאגר תרומת מח עצם ויום לאחר מכן שכח מזה. בחודש מרץ האחרון הוא קיבל שיחת טלפון מבית חולים הדסה עין כרם, שבה נאמר לו שהוא היחיד שנמצא בהתאמה מלאה (100%) לתרומה למטופל הזקוק להשתלה. לאחר התלבטות קצרה טוני הסכים לבצע את התרומה על אף שלא הכיר את המטופל ואת מצבו הרפואי. לאחר שעבר סדרת בדיקות שבהן הראה שהוא מתאים בכל הפרמטרים, הגיע לבית חולים הדסה לפגישה עם פרופסור ראובן אור שהסביר לו על ההליך שעומד לעבור.

"התחלתי לקבל זריקות לפני התרומה שגרמו לי לכאבים עזים ואף ללילות ללא שינה, אך לנגד עיניי עמד אותו אדם שיקבל בחזרה את חייו" תיאר טוני.

התהליך עצמו לקח מספר שעות ובסיומו טוני חזר לביתו, להתאוששות. "כעת רק נותר לי לקוות שהתרומה תצליח והנתרם יוכל לחזור לשגרת חייו" אמר טוני.

יוסף סוסאן, מנהל רוקחות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי ומנהלו של טוני מספר: "טוני רוקח מוערך ומסור למטופליו, לא הופתעתי כי על אף הנסיעות הארוכות לירושלים והכאבים הכרוכים בתהליך  טוני יעשה את זה  כי ידע שחייו של הנתרם תלויים בתרומה שלו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות