אב נעצר לאחר שהשתולל באלימות קשה במחלקת חינוך בעיריית טירת כרמל, שבר דברים, איים וניסה לפגוע במנהלת בתי הספר היסודיים וכל זה למה?

אירוע חמור נרשם לקראת הצהריים באגף החינוך בעיריית טירת כרמל: אב לילדה שעולה לכיתה א' השתולל, שבר חפצים וניסה לפגוע במנהלת בתי הספר היסודיים בעיר. המשטרה הוזעקה למקום, האב נעצר

אירוע חמור וקשה נרשם היום לקראת הצהריים באגף החינוך בעיריית טירת כרמל, כשבסיומו עובדי האגף נותרו המומים, למקום הוזעקה משטרה ותושב העיר, אבל לילדה העולה לכיתה א' – נעצר ונלקח לחקירה בעקבות אלימות ואיומים שהפעיל.

האירוע החל כשאב לילדה העולה לכיתה א' הגיע לאגף החינוך בעיריית טירת כרמל בכדי לבצע רישום מאוחר לבתו העולה כאמור לכיתה א' בשנת הלימודים הקרובה.

לאב הוסבר על ידי אחת מהעובדות, כי מועד ההרשמה לכיתה א' עבר וכי מאחר והוא איחר את המועד – לא יוכל להיות מובטח לילדה העדפת השיבוץ הראשונה שהם בחרו. ואכן, בשל ההרשמה המאוחרת, התבשר האב כי בתו שובצה ללימודים בבית ספר שלא היה ההעדפה הראשונה שלהם.

לפי עדות אחד העובדים במקום: "באותו רגע האב קם בזעם מהכסא ופרץ לחדר של הממונה על בתי הספר היסודיים באגף החינוך בעירייה", אותו עובד ממשיך ומספר: "המזל שדקה קודם לכן, היא יצאה מהחדר להביא לעצמה מים. הוא נכנס לחדר שלה – הפך שולחן, העיף את המחשב והחל להשתולל ולשבור דברים".

עובדי האגף הזעיקו מייד אבטחה ואת המשטרה. השוטרים הגיעו למקום ועצרו במקום את האב האלים, שהמשיך לצרוח לעבר אנשי אגף החינוך והפנה כלפיהם איומים מפורשים.

מעיריית טירת כרמל נמסר בתגובה: "בעקבות אירוע חמור שהתרחש היום, במהלכו הותקפה מנהלת בכירה באגף החינוך ע"י הורה, עיריית טירת כרמל מבהירה כי הנושא נמצא בטיפול הגורמים המקצועיים, ובכללם משטרת ישראל שבפעולה מהירה עצרה את החשוד, ואנו סומכים את ידינו על עבודתם. יודגש, כי כעירייה אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת לתת מענה לכלל בקשות הציבור. עם זאת, יובהר כי אנו מגלים אפס סבלנות לאלימות מכל סוג, ועל כן ננקוט בכל האמצעים נגד פורעי חוק".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות