אתמול נערכו חגיגות האליפות של קבוצת מכבי חיפה ברחבת אצטדיון "סמי עופר"

משטרת ישראל פעלה אתמול לשמירה על בטחון האוהדים במהלך חגיגות האליפות של קבוצת מכבי חיפה, במהלך הערב עוכבו ונעצרו סה"כ 11 אוהדים בגין עבירות של הפרת הסדר הציבורי, תקיפת שוטרים ושימוש באבוקות וחזיזים

מאות שוטרים וסדרנים נפרסו החל משעות הצהריים בסביבת האצדיון, על מנת לשמור על הסדר והבטחון, לצד הסדרת התנועה במקום.

עיריית חיפה הגישה בקשה לקיום ארוע שימנה 30,000 איש כאשר בפועל הגיעו למקום עשרות אלפי אנשים יותר.

לאור האמור, בהערכת מצב שקיימו אתמול מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר ומפקד מרחב כרמל ניצב משנה אלי מגן התקבלה החלטה להפסיק את ההופעה ולפתוח את כלל הגדרות והשערים במקביל לפריסת כוחות שיטור נוספים במקום, על מנת להקל על העומס במקום למען שמירה על בטחונם של החוגגים, כאשר רק לאחר הקלה משמעותית של העומס במקום, אפשרה המשטרה את המשך ההופעה בבטחה.

במהלך, החגיגות לוחמי יס"מ הבחינו במספר אוהדים, חלקם רעולי פנים, שעשו שימוש באבוקות וביקשו לעכב את אחד החשודים כאשר החשוד תקף את אחד השוטרים במכות אגרוף וכשהשוטרים ניסו לעוצרו הגיע למקום אחיו שהחל גם הוא לתקוף את השוטרים תוך שחנק את אחד מהשוטרים בחוזקה והכה אותו. האוהדים השליכו לעבר השוטרים בקבוקי קרח ובקבוקי זכוכית.

כתוצאה מהארוע 2 לוחמי יס"מ נפצעו ופנו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

בהמשך, מאות אוהדים הגיעו למנהרות הכרמל והפעילו במקום פירוטכניקה, המנהרות נסגרו לתנועת כלי רכב וכעבור מספר דקות האוהדים התפזרו, כאשר בכוונת המשטרה לפעול לאיתורם של אותם מפרי הסדר באמצעות תיעוד שהגיע לידיה.

סך הכל עכבה המשטרה אתמול 8 אוהדים בחשד להפרת הסדר הציבורי, הכשלת שוטרים ושימוש בפירוטכניקה ועצרה 3 נוספים בגין תקיפת שוטרים והחזקת אבוקות.

משטרת ישראל תפעל כנגד גילויי אלימות בכפוף ל"חוק אלימות בספורט" שמטרתו לאפשר לאוהדי הספורט השונים חווית ספורט מכל סוג שהוא ותמצה את הדין עם אלה שיפרו את החוק.

קרדיט: דוברות המשטרה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות