ליגת הערים 2023: טירת כרמל ממשיכה להוביל בנתוני הגיוס והשירות בצה"ל

על פי נתוני הגיוס שפרסם אגף כוח אדם של צה"ל, בקטגוריית הערים הקטנות: טירת כרמל מדורגת במקום ה-6 בקטגוריית נתוני גיוס ושירות בקרב גברים, ובמקום ה-8 בקרב נשים

אגף כוח אדם של צה"ל פרסם אמש (ראשון) את נתוני הגיוס והשירות בערי ישראל לשנת 2023. הנתונים המוצגים עם עבור שנתון 2001, שמרביתם התגייסו ב-2019 ומשתחררים השנה, בחלוקה לגברים ונשים.
היישובים בארץ מחולקים לשש קבוצות – ערים גדולות, בינוניות וקטנות, מועצות מקומיות גדולות וקטנות, ומועצות אזוריות. מבין קבוצות אלה, טירת כרמל מדורגת בין הערים הקטנות בישראל, שפוטנציאל המתגייסים בהן הוא בין 100 ל-250.
הציון שניתן משקלל את המרכיבים הבאים:
50 אחוז – שיעור הגיוס
25 אחוז – שיעור המיצוי לקצונה
25 אחוז – שיעור המיצוי למערך הלחימה לגברים או גיוס משמעותי לנשים
על פי הנתונים, טירת כרמל ממשיכה להוביל בגיוס ובשירות בקרב הערים הקטנות:
– בקטגוריית שיעור מכינות ושנת שירות לגברים, מדורגת טירת כרמל במקום ה-3 בארץ עם 8.6%.
– בקטגוריית נתוני גיוס ושירות בקרב גברים, מדורגת טירת כרמל במקום ה-6 בארץ עם שיעור גיוס של 85%.
– בקטגוריית נתוני גיוס ושירות בקרב נשים, מדורגת טירת כרמל במקום ה-8 בארץ עם שיעור גיוס של 73%.
– בקטגוריית שיעור קצונה בקרב גברים, מדורגת טירת כרמל במקום ה-10 בארץ עם 4.6%.
ראש העיר, אריה טל: "הנתונים שפורסמו מעידים יותר מכל על איכות בנות ובני הנוער שלנו, על החינוך לערכים שלו הם זוכים בבית ובבית הספר, ועל העבודה המקצועית שנעשית בעיר במסגרות החינוך הבלתי פורמלי. אני גאה בכל אחת ואחד מכם, ומשוכנע שמגמת השיפור בנתונים תימשך גם בעתיד, בזכות ההשקעה הרבה בנוער המצוין שלנו. עלו והצליחו, והמשיכו להביא לנו נחת וכבוד!".
צילום: דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות