עיריית חיפה הנגישה את הכניסה לגן ידידיה באחוזה, ואת השלט המכווין לכניסה עם כיסאות גלגלים, שמה מתחת לגרם מדרגות שנמצא במרחק של עשרים דקות בעלייה מהכניסה המונגשת, ועם חץ בניגוד לכיוון הנסיעה

תושב השכונה: "או שיציינו בשלט שהכניסה הנגישה היא מיותם שזה במרחק של יותר מעשרים דקות מפה, או שלא ישימו שלט בכלל!"

האם מדובר בהחלטה חלמאית או בתגובה לא מספקת? תחליטו אתם. עיריית חיפה ביוזמה מבורכת- מנגישה גנים בעיר לאוכלוסייה שזקוקה לכך. אלא שבגן אחד בחיפה ההנגשה נעשתה על פי התושבים שפנו לניוזים צפון, בצורה מטעה ועל כך הם כועסים.

ש. תושב אחוזה  לניוזים צפון: "בכניסה לגן ידידיה- מרחוב אהוד, התקינו באלפי שקלים רבים מאחזי יד משני צידי השביל וכך הפכו אותו לנגיש, ומתחת שמו שלט כניסה נגישה לכיסאות גלגלים, לא פחות ולא יותר, שמכוון לגרם מדרגות לא נגיש בעליל! למי שזקוק לכניסה נגישה זה שלט מטעה ומכעיס, הכניסה היא מרחוב יותם וזה רחוק מאוד מהמדרגות, בגלל שזה רחוב חד סטרי צריך לעלות עם כיסא הגלגלים דקות ארוכות בעלייה קשה… אם שמתם שלט, למה לא הנגשתם כאן כבר? ומה הם רוצים להגיד לנו בזה שהם שמים את השלט? ועוד בניגוד לכיוון התנועה! או שיציינו בשלט שהכניסה הנגישה היא מיותם שזה במרחק של יותר מעשרים דקות מפה, או שלא ישימו שלט בכלל!"

תגובת עיריית חיפה: "בגן המדובר בוצעו עבודות הנגשה במסגרתן הותקן בהתאם להנחיות מורשת הנגישות גם השלט המכוון אל הכניסה הנגישה של הגן הכוללת חניות שמורות לנכים. השילוט הוצב כמתחייב על פי חוק בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ואושר כאמור ע"י מורשה הנגישות."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות