חגיגות יום העצמאות בשיעורי תורה, הפעלות לילדים ובארוחה חגיגית ב-'תורת גבריאל' בקריית ים

עו"ד דוד אברקי: "אני גאה שהעיר שלנו קריית ים הצטרפה למיזם הארצי, "יום שכולו תורה" ביום העצמאות, שהוא יום חירותנו, וזאת כמובן, בנוסף לחגיגות הכלליות שהתקיימו בעיר השנה. אנחנו חייבים לזכור שאנו מדינה שנשענת על חרבנו ותלויה בשמירת המסורת היהודית היפה שלנו".

מידי שנה נערך מיזם ארצי בשם 'יום שכולו תורה ביום העצמאות'. בכל עיר חוגגים את יום העצמאות בארוחה חגיגית והפנינג לילדים ומספר רב של שיעורי תורה למבוגרים. גם בקריית ים נערך המיזם, ביוזמת עו"ד דוד אברקי, במוסדות "תורת גבריאל" שבהנהגת הרב עידן ממן. משפחות רבות נהנו משני מתחמים- מתחם אחד בו התקיימו שיעורי תורה לכל אורך יום העצמאות ומתחם שני חיצוני בו התקיים הפנינג לילדים והפעלות.

גם המרא דאתרא, הרב יוסף הלוי אברקי העביר שיעור חגיגי בו השתתפו עשרות משתתפים.

הרב עידן ממן הודה לרב העיר על השיעור שמסר ואף הודה לעו"ד דוד אברקי על ארגון חגיגת עצמאות ועל הסיוע לכל אורך השנה. לאחר השיעורים והפעילויות התקיימה ארוחה חגיגית לעשרות משפחות שהשתתפו באירוע.

עוד דוד אברקי. צילום פרטי

עוד מדבריו של עו"ד דוד אברקי: "אומנם גם אחרי הקמת המדינה לא כלו אויבנו מלכלותינו, אבל היום ב"ה יש לנו צבא חזק ששומר עלינו ועל עתיד ילדנו, אך חשוב לזכור שחירותנו תלויה גם בשמירת המסורת, כפי שנאמר במסכת אבות: ״אין לך בן חורין אלא מי שעוסק בתלמוד תורה'."

הפעלות לילדים. צילום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות