חיפה על המפה: משלחת מברזיל, מטעם המכון הבינלאומי למנהיגות התארחה בחברה הכלכלית

משלחת של אנשי עסקים בכירים ותעשייה מטעם המכון הבינלאומי למנהיגות, התארחה, השבוע, בחברה הכלכלית לחיפה. המשלחת הגיעה לחיפה על מנת לעמוד מקרוב על פיתוח העיר וההזדמנויות העסקיות הגלומות בה, לצורך שיתופי פעולה עתידיים

המשלחת מנתה כ- 16 אנשי עסקים, רובם מברזיל, תעשייה וטכנולוגיה  שהגיעו לארץ לקורס מיוחד של יזמות וחדשנות, והגיעו לחיפה לראות מקרוב מודל מצליח. חלק משמעותי מהביקור הוקדש לנעשה בתחום זה בחיפה.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, שאירח את המשלחת, סקר בפניהם את פעילות החברה הכלכלית, בפארק מת"ם, פארק המדע וההייטק, אצטדיון סמי עופר ואת פעילות חברת הבת היי סנטר בה התארחו בהמשך היום וקיבלו סקירה על פעילות האקסלרטור אינוונטק "שמחנו מאוד לארח בעיר חיפה משלחות בינלאומיות, גם לצורך למידה הדדית, וגם לצורכי שיתופי פעולה עתידיים. היה לי חשוב להדגיש בפני האורחים את חלקה של החברה בפיתוח מנועי צמיחה כלכליים ויצירת מקומות תעסוקה איכותיים עבור ההון האנושי המצוין שיש בעיר".

חברי המשלחת התרשמו מאוד וציינו את שיתוף הפעולה המצליח בין המגזר העסקי והציבורי. כמו כן, התרשמו מאוד מהעיר, ממגוון מקורות התעסוקה בכלל ובהייטק בפרט וממוסדות האקדמיה השלובים בה. חברת המשלחת הבכירה טוניה מאנסאני נשיאת העיר פונטה גרוסה, אף הציעה לבחון שת"פ בין הפארקים בשתי הערים. בהמשך היום, ביקרה המשלחת גם בהייסנטר, ובאינוונטק, בעיר התחתית, כדי לראות איך עובדים הדברים הלכה למעשה למחוק.

המכון הבינלאומי למנהיגות מייסודה של ההסתדרות, הוא הבית של האיגודים המקצועים וועדי העובדים בישראל. המכון, המורכב ממחלקות שונות, מקבל כל שנה מאות אנשים שמגיעים ממקומות שונים בעולם להשתתף בהדרכה וקורסי מנהיגות דרך המחלקה הבינלאומית.

המשלחת מברזיל בכלכלית חיפה. צילום יח"צ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות