הערכות: עו"ד דוד עציוני בדרך להתמודדות על ראשות העיר חיפה. זאת לאחר שהודיע על סיום תפקידו כמשנה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון

עו״ד דוד עציוני מסיים בימים אלה את תפקידו בתור משנה למנכ״ל משרד הבינוי והשיכון. ההערכה במערכת הפוליטית – פניו לראשות העיר חיפה

 

עו״ד דוד עציוני (40) משמש בשנתיים האחרונות כמשנה למנכ״ל ובתוקף אחריותו טיפל, בין השאר, במגזר הערבי. עציוני היה אחראי על אגף המיעוטים במשרד ועל ניהול העובדים הזרים בענף הבנייה ובכלל זה שילובם מחדש של עובדים פלסטינים בהיקפים הולכים וגדלים לצד תנופת הבנייה בישראל.

עציוני היה בין הבכירים הבודדים שנשארו גם לאחר החלפת הממשלה והוא נשאר בתפקידו לבקשת השר החדש למרות שמונה בתקופתו של השר אלקין.

גורמים במשרד השיכון מציינים לטובה את כישוריו, את יכולתו לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כלל גורמי המשרד ועם מקבילים במשרדי ממשלה אחרים. ״ניסיונו הרב, היכרותו את השלטון המקומי, משרד האוצר, משרד התחבורה ותהליכי קבלת החלטות הביאו להישגים משמעותיים״, אומרים בכירים במשרד השיכון.

עציוני היה שותף לגיבוש המדיניות שאת תוצאותיה רואים היום בירידת מחירים נמשכת של מחירי הדירות בישראל. עציוני נחשב למי שהוביל ראייה אינטגרטיבית של כלל המאמצים הציבוריים המלווים הקמת שכונות חדשות. ראייה כוללנית שכזו, שיפרה את מדדי האכלוס.

עד למינויו למשנה למנכ״ל משרד השיכון כיהן עו״ד עציוני כסגן ראש העיר חיפה וכסגן יו״ר הקרן הקיימת ויו״ר וועדת מנהל פיתוח קרקע.

גורמים שונים במערכת הפוליטית העריכו, כי החלטתו של עו״ד עציוני לסיים את תפקידו כמשנה למנכ״ל משרד הבינוי והשיכון קשורה ככל הנראה לכוונתו להתמודד על ראשות העיר חיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות