פרס מצוינות ע"ש אילן גילאון לשנת 2023 הוענק ראש העיר קריית ביאליק ויו"ר קרן שלם אלי דוקורסקי על פועלו לשילוב אנשים עם מוגבלויות 

פרס מצוינות ע"ש אילן גילאון הוענק לראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, על פועלו הרב והמקצועי לטובת קידום השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים

בטקס מרגש שהתקיים ביום שני השבוע במלון דן פנורמה בתל אביב העניקה הנהלת אלווין ישראל את פרסי מצוינות על שם אילן גילאון ז"ל.

לקראת ציון ארבעה עשורי פעילות של אלווין ישראל החליט הארגון להוקיר שותפים לדרך וכאלו הבולטים בעשייתם להשתלבות אנשים עם מוגבלות בחברה.  ועדת הפרס ציינה כי הזוכים שנבחרו מייצגים גורמים בקהילה אשר משלבים אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים, בתעסוקה, בפיתוח שירותים, בתחום התרבות והספורט, באקדמיה ולצידם אנשים מעוררי השראה המתנדבים ומעורבים בעשייה היומיומית.

ראש העיר קריית ביאליק ויו"ר קרן שלם, אלי דוקורסקי, זכה בפרס המצוינות ע"ש אילן גילאון לשנת 2023 לצדם של משה נוסבאום חדשות 12,  עילי בוטנר ורן דנקרהמכללה הלאומית לשוטרים, מועדון הכדורגל הכדורגל הפועל ירושליםמחלקת השיקום בעיריית ירושלים, ארומה אספרסו בראמדוקס ישראלרשת "פעמית", עלאא אגבאריה, מייסדי ומנהלי תוכנית שוב"ל באקדמיה, "קרן הזדמנות", נילי צ'רני, ומשפחת טרבלסי.

הפרס הוענק לדוקורסקי על פועלו הרב והמקצועי לטובת קידום השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים. דוקורסקי זכה בפרס על קידום הנושא הן כראש העיר על הפעילות הענפה המתקיימת בקריית ביאליק והן על תרומתו לקרן שלם  הפועלת בתחום פיתוח שירותים לאדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברשויות המקומיות.

באירוע התקיימה הופעה מרגשת של להקת "שווים",  הלהקה המורכבת מפסיפס של מקבלי שירות מתוכניות מגוונות של אלווין ישראל מרחבי הארץ ותאתרון אִיפְשָׁר ממערך הדיור בקהילה.

את הזוכים בירך נשיא המדינה יצחק הרצוג ששלח ברכה מצולמת ומרגשת. אלמנתו של אילן גלאון ז"ל, יהודית העניקה לזוכים ספר ילדים שאילן כתב.

דוקורסקי: "בהתרגשות רבה קיבלתי את פרס המצוינות הארצי על שם אילן גילאון על תרומתי כראש עיריית קריית ביאליק ויו״ר קרן שלם לשילוב בקהילה של אנשים עם מוגבלות. תודה לעמותת אלווין על הבחירה בי. כבוד גדול עבורי".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות