בעקבות תלונת ילדה בת 10 מנהריה, נתפס נער תושב העיר שביצע עבירות מין ב-23 ילדות

קטין בן 17 מנהריה ביצע מעשים מגונים ב-23 ילדות בעיר נעצר והבוקר. בתום חקירה מורכבת ורגישה הוגשה נגדו הצהרת תובע

 

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 12.2.23 עם קבלת תלונה במשטרת נהריה מאמה של קטינה תושבת אזור הצפון בדבר מעשה מגונה בביתה בת ה- 10 על ידי קטין תושב האזור, לרבות חשיפת איבר מינו בפני הקטינה.

בעקבות הדיווח ובתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות, עצרו שוטרי תחנת נהריה בתאריך 13.2.23 את החשוד, תושב האזור.

עם מעצרו של החשוד, בוצע בביתו חיפוש ונתפסו מספר מכשירי טלפון ניידים של החשוד, מהם עלה תיעוד הקושר אותו לביצוע עבירות דומות בעשרות קטינות.

במסגרת החקירה הוקם צוות חקירה מיוחד (צח"מ) לחקירת הארועים בתחנת משטרת נהריה ואותרו סה"כ כ- 23 מתלוננות כולן קטינות תושבות האזור בטווח הגילאים 10-15 בכולן ביצע החשוד מעשים מגונים.

בתום חקירה מאומצת מורכבת ורגישה שנוהלה, כאמור, בתחנת משטרת נהריה וכללה פעולות חקירה מגוונות, הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד החשוד לבית המשפט השלום בקריות כאשר בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות