ראשי ההסתדרות במחוז חיפה הגיעו לביקור משמעותי במד"א מרחב כרמל

ראשי ההסתדרות מחוז חיפה, בראשם היו"ר משה מזרחי, הגיעו לביקור במד"א מרחב כרמל וערכו סיור במוקד השליטה ובמרכז התרמות הדם

 

היום, 6.3.23, הוזמנו משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, דוד לוי יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, עו״ד רן חלואני ממונה הסתדרות המעו״ף במרחב ועו״ד מאור משאלי מזכיר אג״מ בהסתדרות המעו״ף לביקור וסיור במד״א מרחב כרמל.

המארחים – ארז גלר מפקד מרחב כרמל ומר שי מורדוך סגן מנהל המרחב (משא״ן). מטעם ועד העובדים – יו״ר הועד חנן זוהר וחברי הועד : גונן יוחאי, מוחמד טבש ושלמי עוזרי – קיבלו בזרועות פתוחות את נציגי ההסתדרות, הציגו בפניהם את פעילות מד״א במרחב והובילו סיור במוקד השליטה ובמרכז התרמות הדם.

מנהל המרחב ארז גלר ציין לשבח את ועד העובדים ואת שיתוף הפעולה עם מרחב חיפה.
"זוהי זכות עבורנו להתארח כאן, הנכם עוסקים בפעילות יום יומית של הצלת חיים ואתם עושים עבודת קודש", הוסיף משה מזרחי וציין כי ההסתדרות במרחב חיפה תמשיך לעמוד לצד העובדים ולתת שירות ותמיכה מרבית לעובדי מגן דוד אדום המסורים.

 

צילום: הסתדרות מחוז חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות