לתושבי שכונת "גלי ים" בקריית ים נמאס: "אנחנו משלמים ארנונה בשמיים ומחכים שהמקום יראה סביר. כל ההבטחות של ראש העיר התאדו באוויר, פחים זרוקים במדרכות, אין בית ספר, אין מדרכות בחלק מהרחובות ועוד"

ראש עיריית קריית ים מדבר על תנופת הבנייה והפיתוח בעיר, רק חבל שתושבי השכונה הצעירה "גלי ים", שאמורה להיות שכונת הדגל, מדברים על "מילים ללא כיסוי של ראש העיר ותנאי מחייה לא ראויים"

עיריית קריית ים וראש העיר דוד אבן צור מפרסמים על תנופת צמיחה ובנייה בעיר ועל כך שכביכול מאות משפחות בוחרות לבוא ולגור בשכונות החדשות.

אלא שמסתבר, שדווקא תושבי השכונה "גלי ים", שאמורה הייתה להיות סמל התנופה בעיר, כרגע מסתמנת כאכזבה גדולה עבור מי שבחר לבוא ולחיות בה ובקריית ביאליק.

כבר לפני מספר חודשים תושבי השכונה הפגינו מול בניין העערייה ונגד אבן צור על כך שלפתע החלו לשלם ארנונה גבוהה במיוחד.

אלא שלפי יניב, שבחר להגיע ל"גלי ים" עם אשתו ובנו בן השלוש, מדובר ב"חתול בשק שחור".

"כשהחלטנו לעבור לקריית ים, חששנו מאוד כי לעיר לא יצא שם טוב. אבל אמרו לנו שררש הכער אבן צור מתכוון להפוך את גלי ים למקום אטרקטיבי. במציאות, כל מה שהבטיח ראש העיר לתושבי השכונה כאן, לא קרה ולא רואה אם יקרה".

יניב לא לבד בתחושות אלו, כמו סיגי שגם עברה לשכונה החדשה במחיר למשתכן: "הבטיחו פחים מוטמנים, כמו שקיים בכל שכונה חדשה בארץ, ובינתיים אין ופחים זרוקים על המדרכות. הבטיחו שיהיה בית ספר, גם זה לא נראה באופק. יש רחובות שאין מדרכות ובטח לא תאורה חכמה וגם לא חניות. אבל מה שראש העיר לא שכח, זה לגבות ארנונה מוגזמת מאיתנו שבחרנו לגור בשכונה החדשה בקריית ים. מילא ארנונה כזאת, אם היו לנו תנאי מחיה מינימלים ראויים".

תגובת עיריית קריית ים: "השכונה הינה שכונה מתפתחת בבנייה. בשנה הקרובה כלל עבודות הפיתוח עתידות להסתיים. ועדי השכונות מקבלים סטטוס שוטף לפרויקטים השונים, וכן נערך שיתוף ציבור מלא בבחירת מתקני גני המשחקים לפארק. בית הספר וגני הילדים מתוכננים להיפתח כבר בשנת הלימודים הקרובה, כתלות בהרשמה ובמספר הילדים".

 

צילום: ועד שכונת גלי ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות