פרויקט "סובב אתא" יצא לדרך – ציר התחבורה העתידי של קריית אתא

פרויקט הדגל של כביש "סובב אתא" – ציר התחבורה העתידי של קריית אתא, יוצא לדרך בימים אלו והוא כולל מסלולי מטרונית ומערכות כבישים שישפרו את איכות החיים של תושבי האזור

 

בימים אלה מתקיימות עבודות להקמת פרויקט הדגל של כביש "סובב אתא" – ציר התחבורה העתידי של קריית אתא. הוא כולל מסלולי מטרונית ומערכות כבישים שישפרו את איכות החיים של תושבי האזור, יקלו על משתמשי הדרך ויחברו את כל שכונות המגורים בעיר לציר תחבורתי חדש. את הפרויקט מובילים עיריית קריית אתא, משרד התחבורה וחברת חוצה ישראל.

בשלב זה מתבצעת בשטח העבודה על השלב הראשון של קטע הדרך בין רחוב ביאליק לרחוב מורדי הגטאות.

"סובב אתא", כשמו כן הוא, יהיה כביש טבעתי וחדשני, שיקשר בין השכונות הוותיקות לבין החדשות שנמצאות בשלבי תכנון והקמה. הכביש החדש יאפשר נגישות מירבית למסלולי תחבורה ציבורית, בהם המטרונית והרכבת הקלה, ויהווה השלמה למערך התחבורתי העתידי באזור הקריות. קווי המטרונית שיופעלו בתשתית המחודשת יעברו בנתיבי נסיעה ייעודיים ותאפשר נסיעה נוחה, רציפה ומהירה שתקצר לנוסעים את זמני ההגעה אל היעד. כחלק מפרויקט הדגל של "סובב אתא", ייסללו כביש דו-נתיבי, שני נתיבי תחבורה ציבורית ושבילי אופניים, ובנוסף יחודשו קו הביוב הראשי, המדרכות והתאורה במקום.

יעקב פרץ, ראש עיריית קריית אתא: "סובב אתא יחבר את כל שכונות המגורים בעיר לציר תנועה טבעתי חדש ובו בנוסף גם תחבורה ציבורית. זהו פרויקט חדשני ומקיף שישנה את פני העיר וישדרג את איכות החיים של כל אחת ואחד מאיתנו. מרגש ומשמח לראות איך הפרויקט הנפלא הופך מתכנית שאפתנית למציאות. חוצה ישראל ומשרד התחבורה הם השותפים הטובים ביותר שיכולנו לבקש להגשמת החזון ולמימוש פרויקט בסדר גודל כזה. אני מודה להם ומברך על העבודה המשותפת, שכבר מתבצעת בשטח, לטובת רווחתם של כל תושבות ותושבי קרית אתא"

מצורף לינק ובו הסבר מפורט על פרויקט "סובב אתא": http://ata.s394.upress.link/

 

הדמיות: חוצה ישראל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות