נעים להכיר: ד"ר ליאור בן צבי- מומחה בכירורגיה אורתופדית בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי

בן 39, נולד בחיפה, בבית חולים כרמל, אוהב טיולים אתגריים ומתאמן באגרוף. ד" ר בן צבי מעניק שירות רפואי במרכז רפואי בזבולון ובמרפאת גלי כרמל בטירת הכרמל

ד"ר ליאור בן צבי , תושב חיפה, בן 39, בוגר לימודי רפואה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת דברצן בהונגריה. את הסטאג' סיים בבית חולים בלינסון מקבוצת כללית, התמחה בכירורגיה אורתופדית במרכז רפואי כרמל מקבוצת כללית והתמחות על בניתוחי כף רגל קרסול ביצע בארה"ב. בנוסף, עבר השתלמויות רבות בתחום ניתוחי כף רגל וקרסול בבתי חולים בארץ ובחו"ל. ניתן לפגוש את ד"ר בן צבי במרפאת גלי כרמל בטירת כרמל ובמרכז רפואי זבולון.
במרכז רפואי זבולון ד"ר בן צבי מעניק שירות באורתופדיה ובכף רגל וקרסול. בנוסף, מבצע שם ניתוחים במספר תחומים: ארתרוסקופיה אבחנתית וטיפולית לקרסול, תיקון בהונות פטיש, קיצור מסרקים, תיקון בוהן קלובה, ניתוח ייצוב לרצועות הקרסול, הסרת SOFT TISSUE TUMORS כגון ציסטה גנגליונית, עקירת ציפורן חודרנית ועוד. במרפאת גלי כרמל ד"ר בן צבי מעניק שירות בתחום אורתופדיה כללית.

"בחרתי לעסוק ברפואה כי לא יכולתי לדמיין את עצמי עושה משהו אחר. החלום שלי היה להיות מנתח באורתופדיה כי זהו תחום מרתק ומאתגר בעיניי, אתה לומד ומתפתח כל הזמן ובנוסף, אני מאמין שבצורה זו ניתן לעזור ולשפר את איכות חיי המטופל. זוהי זכות לעסוק במקצוע שיש לו השפעה רבה על חיי המטופלים ואני חש סיפוק רב שאני מצליח לעזור למטופל לחזור לשגרת חייו" משתף ד"ר בן צבי.
אפילו בתחביבים שלו, ד"ר בן צבי מאתגר את עצמו. הוא אוהב טיולים אתגריים ואף עשה טרקים בהימאליה, האלפים והאנדים, מתאמן באגרוף ספורטיבי ומתעניין בלימודי היסטוריה.

"אני גאה לעבוד בכללית, היא בית עבורי. נולדתי בבית חולים כרמל, גדלתי ליד בית החולים ואף עשיתי בו את ההתמחות שלי וכעת אני מעניק את שירותי למטופלי כללית. אני מבקש להזכיר לכולם לטפל בעצמכם ולא לשכוח לעשות דברים שעושים לכם טוב" מסכם ד"ר בן צבי.

ניתן לקבוע תור לד"ר בן צבי באמצעות 2700*, אתר כללית והאפליקציה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות