נהג תושב קריית ים התבקש לעצור, לאחר שביצע עבירת תנועה, ואז השוטרים גילו את הסיבה

נהג רכב מקריית ים ביצע עבירת תנועה ונעצר על ידי שוטרים. ואז ברכבו של החשוד התגלה חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל של חצי קילו ונמצא כי נהג תחת השפעת סמים כבדים

 

במהלך פעילות של שוטרי יחידת האופנועים של תחנת זבולון, השוטרים הבחינו בנהג רכב שביצע עבירת תנועה. עם עצירת הרכב עלה חשד כי הנהג נוהג תחת השפעת סמים ובחיפוש שערכו השוטרים ברכב, השוטרים תפסו חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל של כחצי ק"ג.

בבדיקה שנערכה לנהג אף נמצא כי הוא נוהג תחת השפעת סמים.

נהג הרכב, תושב קרית ים בן 23 נעצר לחקירה בתחנת משטרת זבולון והסמים שנתפסו הועברו למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

רכבו של החשוד נתפס ורשיונו נשלל למשך 30 ימים.

במשטרה ציינו: "נהיגה תחת השפעת סמים הינה עבירה המסכנת את הנהג ואת כלל משתמשי הדרך, משטרת ישראל תמשיך בפעילות האכיפה במטרה לייצר הרתעה ולהגביר את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות