נתפס ונעצר תושב חיפה שביצע ירי השבוע לעבר בניין מגורים בעיר, במהלכו נפצעה קשישה בת 84 חפה מפשע, ששהתה בביתה יחד עם נכדיה

המשטרה עצרה אמש תושב חיפה בן 24, החשוד בארוע הירי בחיפה מיום ראשון האחרון בו נפגעה קשישה בת 84 באורח בינוני, בזמן ששהתה בביתה בחיפה יחד עם נכדיה

 

בתאריך 27.11.22 בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 על אירוע ירי לעבר בית מגורים בחיפה.

בתוך כך, שוטרי מרחב כרמל בסיוע כוחות מקצועיים של מחוז חוף הגיעו למקום האירוע והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות מתוכן עלה כי בוצע ירי לעבר בית המגורים במהלכו נפצעה תושבת העיר קשישה בת 84 שפונתה מהמקום במצב בינוני למרכז הרפואי רמב"ם.

בהערכת מצב שערך מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר בהשתתפות קציני המחוז ומרחב כרמל הוטלה החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) מרחב כרמל המיומנת בחקירת פשיעה חמורה.

בתום פעולות חקירה מאומצות של שוטרי יל"פ כרמל, הכוללות שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, איסוף ראיות מהזירה וגביית עדויות מעדי ראייה, נעצר אתמול חשוד תושב חיפה בן 24.

בחיפוש בביתו נתפסו תחמושת בתפזורת, מכשירי טלפון, מסיכה ומכשיר ג'י.פי.אס. החשוד הובא לחקירה במשדרי יל"פ כרמל בחשד לנסיון רצח ובסיומה נכלא.

מפקד יל"פ כרמל רפ"ק יהודה סרור: "מדובר באירוע חמור בו נפצעה קשישה חפה מפשע בת 84 מהירי כאשר שהתה בביתה יחד עם נכדתה ושלושת ניניה. הצבנו את החקירה בראש סדר העדיפות והיום עצרנו חשוד במעורבות במעשה. נפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותינו על מנת להגיע לכלל החשודים באירוע החמור ונמצה עימם את הדין עד תום".

היום תבקש המשטרה להאריך מעצרו בבית משפט השלום בחיפה. צפויים מעצרים נוספים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות