"שמח" הבוקר בעיריית חיפה. הפגנת עובדים בפתח העירייה נגד ראש העיר קליש רותם: "אכפת לה מחזירי הבר, יותר מהעובדים והתושבים"

אין רגע משעמם בבניין עיריית חיפה: הבוקר התייצבו עובדי עירייה עם 2 משאיות תברואה בפתח בניין העירייה והניפו שלטים נגד ראש העיר עינת קליש רותם, כשהם מאשימים אותה באי איוש תקנים של סייעות ועובדי תברואה

בעיריית חיפה אין רגע דל כמאמר השיר:

היום בבוקר התייצבו עובדים ממחלקות שונות בעירייה, בראשם ראש ועד העובדים, אמנוו עידו, בפתח בניין עיריית חיפה כשגם 2 משאיות של התברואה עומדות בפתח וכשבידיהם שלטים נגד ראש העירייה, עינת קליש רותם, הם מאיימים בעיצומים והשבתה ומאשימים את קליש ביחס מזלזל לעובדים הזוטרים ובאי רצונה לאייש תקנים לעובדים של מחחקות שלטענתם קורסות.

עידו מאשים את קליש בכך שהיא מקצצת בתקני עובדים בעירייה לטובת מציאת משרות לעוד בכירים המקורבים אליה. במכתב שהפנה לעובדים ולתושבים טען:

"אנחנו מצרים על כך שעתיד העיר והשירות לתושבים חשובים פחות מעתיד חזירי הבר. מאבק העובדים הוא גם ובעיקר לתוספת תקני כח אדם באגף תברואה וכלי עבודה בסיסיים ומתקדמים אשר יאפשרו הענקת שירותי ניקיון ברמה טובה וראויה. נציגות העובדים דורשת תוספת תקני סייעות ואיוש תפקידי סייעות ומלוות על מנת לאפשר הפעלת מערכת החינוך ללא תקלות ולמנוע הפעלת גני ילדים בתקן אדם חסר אשר מסכן את שלומם וביטחונם של ילדינו.

“במסגרת המו”מ גילתה ההנהלה את דעתה כי קיים מחסור בכח אדם בסקטורים מרכזיים אשר דורשים איוש לאלתר! לצערנו רק מאבק עיקש ישנה את סדר העדיפויות של ראשת העיר והנהלתה, אשר סובלת מכשלים בניהול העיר ופגיעה ברווחת תושביה”.

צילום: ועד עובדי עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות