צו סגירה חמור לאולם "הילולה" בחיפה עקב הרעלת מזון בה לקו סועדים. במקום נמצאו גללי חולדות בכלי בישול ועוד ממצאים קשים

משרד הבריאות הוציא צו סגירה לאולם השמחות "הילולה" בחיפה, בעקבות הרעלת מזון בה לקו סועדים וכן ממצאים תברואתיים קשים בין היתר גללי חולדות בכלי בישול, דגים פגי תוקף, חלודה על כלי מטבח ומזון המונח על רצפה מלוכלכת

משרד הבריאות הוציא צו הפסקה מינהלי לאולם השמחות "הילולה" בשדרות ההסתדרות בחיםה בעקבות הרעלת מזון בה לקו מספר סועדים במקום וכן ממצאים תברואתיים קשים במקום שנמצאו בביקורת שערכו פקחי המשרד באולם, אתמול יום שלישי.

סגנית רופאת המחוז ד"ר רנא שיבלי שחתומה על הצו ציינה בפני מנהלי האולם כי היא אף שוקלת לבטל את האישור שניתן למקום על ידי משרד הבריאות לרישיון העסק בהתאם לסעיף 7ג לחוק רישוי עסקים.

 

כאמור, צו הסגירה נחתם אתמול לאור ממצאי ביקורת שערכו במקום מפקחי המחלקה לבריאות הסביבה של לשכת הבריאות המחוזית בחיפה ביחד עם הווטרינר העירוני, וזאת בעקבות דיווח על חשד להרעלת מזון בקרב סועדים שסעדו באולם באירוע שהתקיים ב-4 בנובמבר.

"בביקורת נמצאו ליקויים חמורים ביותר ומצב תברואי ירוד במיוחד, והכל באופן המסכן את בריאות הציבור באופן מיידי. לנוכח הממצאים החמורים קיים חשש ממשי כי בהיעדר צו, כל מי שיסעד במקום ילקה אף הוא בהרעלת מזון".

פקחי משרד הבריאות מצאו במקום גללי חולדות רבים בשטח המטבח, כולל בתוך כלי בישול ועל גבי מדפי אחסון ציוד, בחדר אחסון כלים, בחדר שטיפת ירקות ובמחסן מזון; מפריד שומן ממוקם בתוך המטבח, מכוסה במשטח PVC, וממנו הורגש מטרד ריח במטבח; דגים מעושנים קפואים פגי תוקף; מעופפים רבים בשטח המטבח; מטחנת בשר מלוכלכת, וכמו כן מתבצעת טחינת עופות ובקר באותה המטחנה; בחדרי הקירור יש חלודה, גומיות בלויות וידיות מלוכלכות; בחדר ההקפאה אין הפרדות בין מזון גולמי למזון מוכן, ונמצאו שאריות קינוחים; תקרה מוכתמת בכמה אזורים במטבח; ירקות שטופים מאוחסנים בארגזים מלוכלכים בחדר קירור של מזון מוכן; מקרר שתייה ממוקם בחדר עבודה של עופות ודגים, כמו כן בחדר נמצאו כלים מלוכלכים ופסולת; סחורה מאוחסנת ישירות על הרצפה בכניסת ספקים ובחדר קירור של מזון מוכן בניגוד לדרישות.

 

צילום: מאתר אולם הילולה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות