בפעילות של שוטרי מחוז צפון, נתפס על חם נהג שהחזיק ברכבו רובה מסוג קלאצניקוב.

במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני בעיר טמרה ביקשו השוטרים מרכב לעצור לשם אכיפת תנועה.

נהג הרכב החל להאיץ את נסיעתו ולאחר נסיעה של מספר דקות הרכב נעצר. תחילה חשבו השוטרים כי סיבת ההימלטות הייתה תקלות ברכב ולכן השוטר, שבהכשרתו משמש כבוחן רכב, החל בבדיקת תקינות הרכב. לאחר מספר דקות, כאשר פתח השוטר את תא המטען של הרכב, זיהה בתוכו שקית שחורה ובתוכה אותר נשק מסוג קלאצניקוב ומחסנית.

כאמור, החשוד בן 55 תושב טמרה נלקח לתחנת המשטרה ובכליו נתפס גם חומר החשוד כסם מסוג קוקאין. היום צפוי החשוד לבוא בפני שופט בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

מתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני מעל ל-1000 אמצעי לחימה:
▪️ 577 רובים ואקדחים (226 רובים, 351 אקדחים)
▪️ 384 רימונים .
▪️ 32 מטענים ו -18 לבני חבלה.

״ניצב שוקי תחאוכו – מפקד המחוז הצפוני: ״אנחנו במלחמה מול הפשיעה במגזר הערבי, ושוטרי המחוז נלחמים מסביב לשעון בעבריינים ובשימוש הנרחב בנשק עם כל הכוח והאמצעים הטכנולוגיים הקיימים״

״השוטרים שלנו מסתערים על עבריינים חמושים ומבצעים מעצרים, שלעתים מתפתחים לחילופי ירי, הכל במטרה לשמור על חפים מפשע. נשק שנתפס היום לא יהרוג מחר"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות