פסטיבל יערות מנשה מתחדש, ומגיע למגידו

ארבעה ערבים, עשרות אומנים והמון המון מוזיקה. פסטיבל יערות מנשה חוזר עם הופעות מהשקיעה אל תוך הלילה בבמת סנטרל פארק ועל במת סאות' פארק. רוצו להזמין כרטיס (יש גם לא מעט מופעים בחינם) ואפילו כנס ראשון מסוגו

לאחר הצלחה היסטרית של הפסטיבל – שעבר מתיחת פנים בשנה הקודמת, המועצה האזורית מגידו חוזרת לחגוג תרבות מעולה באוויר הפתוח באוגוסט 2022. סנטרל פארק, הגרסה המרעננת של פסטיבל יערות מנשה, מתמקד גם השנה בשעות בין הערביים והלילה, במשך ארבעה ימים, מהשקיעה ועד הלילה, יעלו מיטב אמני ישראל על בימת הפסטיבל.

מי בבאים?

רביעי, 17/8 – מופע פתיחת הפסטיבל עם חנן בן ארי: אלוף העולם, האיש והוויקיפדיה שאם תרצו להגיד אמן על הילדים שלכם ולהבין שהחיים שלכם תותים – זה המקום להיות בו.

חמישי, 18/8: רביד פלוטניק (נצ'י נץ'), יסמין מועלם, סימה נון, פול טראנק ולקינוח קצת ניינטיז בדמות להקת מרסדס בנד.

שישי, 19/8: אלון עדר (ולהקה?) שיארח את דניאלה ספקטור, לולה מארש, ג׳ירפות שיארחו את עדן דרסו, וכמובן בשביל ההרמות בלקן ביט בוקס ואסף אבידן.

מוצ"ש, 20/8: תופעת הרשת (ובכלל) נונו, צליל דנין, אקו שתארח את שפיטה למופע העצמה נשית (פלוס מקל הליכה), טיפקס שיארחו את הקולנוענים הטריים ערוץ הכיבוד, ובשביל הקצב (והדור הצעיר יותר) מרגי ופלד.

לבאי האזור וסתם מי שרוצה גם קצת חינם: במקביל לבמה הראשית יפעל מתחם סאות' פארק – מתחם אלטרנטיבי וחינמי שיפעל במהלך כל ימי הפסטיבל עם שתי במות נוספות (באולם ובשדה הפתוח ממול), ויציג סדרה של מופעי מקור, יצירות חדשות בהופעות טרום בכורה, מופעי ילדים, סדנאות אמן, שיתופי פעולה בינלאומיים מסקרנים ועוד שלל התרחשויות. הכניסה חופשית.

ברביעי יופיעו: בבמה באולם (אחה"צ) Mizemi, The One Trio , גל קליין. בבמה בשדה (ערב): תזמורת מקמאת X תזמורת שטריקר – מופע מקור, לירון עמרם והפנתרים, קולות תימן  (פרוייקט בהובלת רביד כחלני),  Hey! Douglas – (תורכיה)

בחמישי ופיעו: בבמה באולם (אחה"צ):  מור לביא, איתמר בק ופקידי הקבלה. בבמה בשדה (ערב): אסף שנהב, בותימזוג, עמר גשן – מופע מקור – חלק מפרוייקט הרזדנסי. עמיר לב, הילה רוח,  jakuzi  (תורכיה)  ג׳נוסייד.

בשישי יופיעו בבמה באולם (צהרים): להציל את הפיה- תאטרוקנרול – מופע ילדים של נגה שלו טובה בלהיות מותק – מופע מקור בהובלת עדי שחם, סולם ריכטר מארחים. בבמה בשדה (ערב): אורי ג׳ה – תקלוט , צוקוש מארח את רוישה, ג׳יי למוטה, מיכאל כהן, שאזאמאט, טדי נגוסה.

במוצ"ש יופיעו: בבמה באולם (בוקר/צהריים ): קרקס במתנ"ס – מופע קרקס לילדים, מופע לילדים – ווימבו סימבה, אביב שטיין – ג׳ריקו ,  MR. Bread – האיחוד. בבמה בשדה (אחה"צ): מסיבת סגירה – שואוקייס לייבל Circle Of Dreams של נדב דגון-   NOGA, KADMON, ערן פלר ויעל דגון, נדב דגון, פאנקאמל + שאשא

במקביל לפעילות במתחמים השונים, יתקיים השנה לראשונה – מגידו Bandcamp – כנס ראשון מסוגו בארץ לנוער שוחר מוזיקה. במהלך שלושת הימים שלפני הפסטיבל (15–17 באוגוסט) יתכנסו מאות נערות ונערים מכל הארץ להרגיש את הפסטיבל מקרוב, וכחלק מהכנס יעברו סדנאות אמן עם חלק משתתפי הפסטיבל ויתנסו בנגינה ובלימוד מוזיקה.

״מ־2009 אנחנו מגשימים את החלום שלנו ומקדמים את התרבות בארץ במסגרת פסטיבל ׳יערות מנשה׳, שהפך עם השנים לאחד מאירועי התרבות המוכרים, והאהובים בישראל", ציין מנהל הפסטיבל, נתי וירבה. "גם השנה אנחנו גאים להתהדר בליין אפ מהחלומות ולתת לקהל את הכי טוב שאפשר, באחד המקומות הכי יפים בארץ".

כמו כן, בפסטיבל ייערך לראשונה כנס bandcamp המזרח התיכון הראשון.

מחירי כרטיסים: 170–230 שקלים לערב.

איך מגיעים: שמים ב־ WAZE– מצפור אוכברג

מידע מתעדכן וכרטיסים: https://www.eventer.co.il/centralpark22 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות