עופר דנינו – מורה מיוחד מ"אורט קריית ביאליק" נבחר כ"המורה של המדינה"

מתוך אלפי המלצות שנשלחו מהורים, תלמידים, מנהלי בתי ספר ועמיתים לעבודה, נבחר עופר דנינו מורה ב"אורט קריית ביאליק" כאחד מתוך שישה מורים שזכו לתואר "המורה של המדינה". דנינו - מהנדס, יזם ויצואן הייטק החליט במקביל לפעילותו העסקית להתמקד בהוראה בכדי להביא שינוי למערכת החינוך

כמעט כל שנה מצליחים מורים ומורות מקריית ביאליק להיכנס לרשימה המכובדת של התחרות  "המורה של המדינה". השנה נבחר עופר דנינו, מורה מאורט קריית ביאליק, להיות אחד משישה מורים שנבחרו אודות להמלצות החמות שהעניקו להם תלמידים והורי התלמידים בעבר ובהווה.

"המורה של המדינה" הינו פרויקט חברתי שנועד לתת זרקור ובמה לעבודתם של אנשי החינוך המצטיינים בארץ. מאז החלה התחרות “המורה של המדינה” המשותפת לעיתון “ידיעות אחרונות”, מפעל הפיס והסתדרות המורים, כמעט מידי שנה לפחות מורה אחד מקריית ביאליק נמנית עם 50 המורים המועמדים לפרס היוקרתי.

לעופר דנינו, שהוא עצמו בוגר אורט קריית ביאליק היה חשוב להיות מורה. עופר – מהנדס, יזם ויצואן הייטק החליט במקביל לפעילותו העסקית להתמקד בהוראה בכדי להביא שינוי למערכת החינוך.

דנינו פיתח גישה לימודית בשם רובופיזיקה המשלבת בין פיזיקה, מתמטיקה והנדסה המאפשרת להנחיל את רזי הנדסה לתלמידים החל מכיתה ז' ולהוריד את החשש מהמקצועות המדעיים. דנינו אף הכשיר למעלה מ־200 מורים ברחבי הארץ ללמד את הרובופיזיקה, חלקם אפילו מלמדים את בבתי ספר יסודיים.

את הפרס היוקרתי קיבל דנינו בטקס מרגש במעמד שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן-דויד, מנכ"ל בנק מסד גבי טייטל ומנכ"ל תלמ"א אלון פוטרמן.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, בירך את עופר דנינו על הכבוד בו זכה ועל הגאווה שהעניק לעיר :" מערכת החינוך בקריית ביאליק אסירת תודה לך על מסירותך ונתינתך האין סופית לילדינו. כבוד הוא לנו עם היבחרותך לתואר היוקרתי "המורה של המדינה".

בתמונה מימין: עופר דנינו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות