הבוקר: שוב תקלה בבז"ן, שוב לפיד בוער ופליטת עשן שחור ופליטות מזהמות

נפילת מדחס הביאה שוב לתקלה בבז"ן עם לפיד בוער, פליטת עשן שחור וזיהום לסביבה. יו"ר איגוד ערים, עו"ד גולן שטיינברג: "מצפים שהמשרד להגנת הסביבה ינקוט צעדי אכיפה חמורים נגד בז"ן"

הבוקר נראה שוב לפיד בוער בעוצמה במתחם בז״ן. מנתונים שנמסרו לאיגוד ערים להגנת הסביבה מחוז חיפה עולה, כי הייתה נפילת מדחס במתקן הפצחן הקטליטי (fcc).

יו״ר איגוד ערים להגנת הסביבה, עו"ד שרית גולן שטיינברג, מוסרת:
אנו רואים בחומרה את סדרת התקלות החוזרת ונשנית בקבוצת בז״ן אשר מביאה לפגיעה בסביבה. אנו מצפים כי המשרד להגנת הסביבה יבחן ביחד איתנו את הנתונים שנאספו על ידינו כדי לנקוט בצעדי אכיפה מחמירים מול החברה. בשבוע הבא האיגוד ישתתף בועדת הפנים של הכנסת כדי להציג בפני חברי הכנסת את רצף התקלות בבז״ן ובכדי להעביר המסר כי תושבי האזור מצפים מהם לקדם את סגירת בז״ן בהקדם האפשרי".

מבז"ן נמסר: "בעקבות שיבוש קצר מועד, שהן דקות ספורות, באחד ממתקני הקבוצה, נצפה עשן מהמתחם. המתקן חזר לפעול בצורה תקינה תוך זמן קצר. האירוע מתוחקר".

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות