בעל יחידות אירוח בבית שאן נעצר בחשד לכליאה ואונס תיירת מגרמניה שהגיעה להתארח במקום

שוטרי מחוז צפון של המשטרה עצרו גבר בן 53, בעל יחידות אירוח בבית שאן אשר על פי החשד כלא תיירת ואנס אותה

ב- 15 באפריל התקבל דיווח במשטרה אודות תיירת מגרמניה שמתלוננת כי גבר כלא אותה ביחידת אירוח בבית שאן, אנס אותה ונעל אותה בפנים.

שוטרים שהוזעקו למקום פרצו את דלת היחידה והבחינו בתיירת שהייתה מפוחדת, ולאחר מכן החלו בסריקות לאיתורו של החשוד שהיה בבריחה. החשוד, בן 53 בעל יחידות האירוח מבית שאן, נעצר לאחר יומיים והובא לתחנת המשטרה לחקירתו.

מחקירת האירוע עלה כי החשוד פגש במתלוננת תיירת מגרמניה לאחר שחיפשה מקום ללון בו טרם עזיבתה לירדן. ביחידת הארוח שבבעלותו של החשוד הציע לה לשתות אלכוהול ובשלב מסויים הוריד את בגדיה שלא בהסכמה ואנס אותה באכזריות.

בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, בהתאם לבקשת המשטרה.

בתום חקירה מאומצת של שוטרי מחוז צפון ולאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לפרקליטות מחוז צפון, הגישה הפרקליטות כנגדו, כאמור, כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של אונס וכליאת שווא.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור עברייני מין ואלימות אשר מבצעים את מעשיהם תוך אכזריות ותדאג למצות עימם את הדין במלוא החומרה.”

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות