ניסה להצית מוכר בחנות בקריית אתא שסרב למכור לו אלכוהול, כשהוא כבר שיכור לחלוטין

שפך חומר דליק על מוכר בחנות פיצוחים בקריית אתא, שסירב למכור לו אלכוהול ונעצר. החשוד הגיע לחנות כשהוא כבר שיכור

 

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 27.3.22, עם קבלת עם קבלת דיווח בדבר אדם ששפך חומר דליק על מוכר בחנות בקריית אתא.

מהחקירה שנוהלה בתחנת משטרת זבולון, עולה כי, בעקבות ויכוח בין החשוד לבין המוכר בחנות פיצוחים בקרית אתא, לאחר שהחשוד הגיע מקום כשהוא בגילופין, והתבקש לעזוב את המקום, החשוד החל לגדף את המוכר ולבסוף עזב את המקום תוך שצעק לעברו של המוכר: "היום אתה נשרף".

כעבור זמן קצר, החשוד שב למקום צעק לעבר העובד במקום: "צא החוצה אני אשרוף אותך" ומשהמוכר לא יצא, החשוד שפך חומר דליק על המוכר איתו התעמת קודם לכן ועל מוכר נוסף שנכח במקום, הדליק קרטון באמצעות מצית וזרק אותו לעברם, וכן גרם נזק למדפים במקום, כאשר לא היו נפגעים.

שוטרי תחנת זבולון שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד, תושב קרית ביאליק בן 23 לחקירה בתחנת משטרת זבולון ותפסו סמוך למקום בקבוק מלא בדלק.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד, כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

בתמונה: הבקבוק עם החומר הדלק שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות