חגיגת בת מצווה מיוחדת חגגו אתמול בכותל 42 נערות מחיפה בזכות המיזם העירוני המיוחד "חיוך של בנות מצווה"

במסגרת מיזם עירוני מיוחד, זכו 42 נערות חיפאיות לחגוג טקס בת מצווה מרגש בכותל המערבי

 

42 נערות מחיפה, קריית חיים וקריית שמואל זכו אתמול (ד׳ 16.2) ליהנות מחגיגת בת מצווה מרגשת בכותל המערבי, חוויה שתלווה אותן שנים רבות.

המיזם ״חיוך של בנות מצווה״ שהופק על ידי עיריית חיפה בשיתוף ״ישמח חתני״, מאפשר לנערות ממצב סוציו-אקונומי נמוך לחגוג יחד עם בני משפחותיהן טקס בת מצוה שנערך עבורן ללא כל תשלום.

בהגיען לירושלים, התקבלו הנערות בתהלוכה ססגונית ומרהיבה בליווי נגנים ושופרות. בהמשך הן השתתפו בסיור חוויתי במנהרות הכותל ושיאה של החגיגה כללה ריקודים וארוחת צהריים באולמי ״הדריה״.

הנערות לבשו בטקס שמלות מהודרות שהותאמו להן במיוחד, כל אחת מהן זכתה לעמדת צילום מעוצבת מוקפת בבלונים ובקריקטורה אישית שציירה אמנית בתחום.

ממלא מקום ראש העיר, מיכאל (מיכי) אלפר: ״ישנן בנות שזו הפעם הראשונה שלהן בירושלים. אני מברך אותן לחיים טובים ומאושרים ומודה לעיריית חיפה שלקחה חלק בהפקת אירוע מאוד משמעותי, מיוחד וחשוב שאנחנו שמחים מאוד להיות שותפים לו״.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות